اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر:

ماموریت سپاه در فضای مجازی امر به معروف و نهی از منکر است

ماموریت سپاه در فضای مجازی امر به معروف و نهی از منکر  است
فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر گفت: سپاه و بسیج از بدنه و متن جامعه است از این جهت سپاه وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ، پیشگیری و آگاه سازی در فضای مجازی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، سرهنگ مجید امیرعبداللهیان فرمانده ناحیه مقاومت سیدالشهداء اسلامشهر با اشاره به ورود سپاه به فضای مجازی گفت:برای بعضی  ممکن است این سوال ایجاد شود  که چرا سپاه  و چرا نظامیان در فضای مجازی که عرصه جنگ نرم است ورود پیدا می کنند عرصه ای که با روحیات نظامی گری همخوانی ندارد، سپاه و بسیج از بدنه و متن جامعه است بسیج نیروی مردمی است  و در این حوزه ماموریت هایی بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهرخبر,

وی با بیان اینکه سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر است عنوان کرد:علت ورود سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر به فضای مجازی پیگیری مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان و پیگیری مصوبات کمیته پیشگیری از فضای مجازی تحت عنوان "کمیته قیس بن مسهر" است .از این حیث ما وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ، پیشگیری و آگاه سازی داریم.

,

وی اضافه کرد: در فضای مجازی یک سری پرونده ها در دادسرا رو به افزایش است پس می طلبد ما بر اساس وظیفه امر به معروف و نهی از منکر ورود پیدا کنیم بر این اساس با همفکری و همکاری با دادستان اسلامشهر کمیته ای تحت عنوان "کمیته قیس بن مسهر" (نامه رسان امام حسین (ع))  تشکیل شد که وظیفه آن  پیگیری و رصد فضای مجازی است.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با اعلام اینکه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری نزدیک است و  فعالیت ها در فضای مجازی بیشتر می شود  گفت:هر یک از ما به عنوان یک شخص حقیقی وظیفه داریم که در فضای مجازی ورود پیدا کنیم و تذکر لازم را بدهیم .

,

وی تصریح کرد: در بحث فرهنگسازی  بهترین فضا برای فرهنگ سازی در برنامه های مختلف از جمله چهارشنبه آخر سال فضای مجازی و شبکه های اجتماعی است یکی دیگر از کارکردهای فضای مجازی، بحث اطلاع رسانی و مطالبه گری است مردم در هر کجا که حضور دارند می توانند پل ارتباطی با ما باشند .

,

امیرعبداللهیان اظهار داشت: مردم بهترین افراد به عنوان امناء و چشمان ما هستند و می توانند مشکلات شهرستان  را رصد کنند و از ما مسئولین مطالبه کنند. من به عنوان یک مسئول  وظیفه ام است که در جایگاه حقوقی به مردم پاسخگو باشم، مطالبه گری حق مردم است کسی هم نمی تواند این حق را از مردم بگیرد.

,

وی تاکید کرد: متاسفانه بسیاری از افراد فعال در فضای مجازی ممکن است ندانسته مطالبی را انعکاس می دهند که قطعا دارای مصادیق مجرمانه هست .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه