اخبار داغ

نماینده سمنان، مهدیشهر و سرخه در حضور وزیر بهداشت:

طرح تحول نظام سلامت به مشکل خورده است

طرح تحول نظام سلامت به مشکل خورده است
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه گفت: طرح تحول نظام سلامت مشکلاتی دارد و اثرات آن در سطح جامعه باید بیشتر نمایان باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل مرآت، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در همایش ملی ارتقای سلامت دهان و دندان و خانواده که در سالن همایش‌های رازی دانشکده دندان پزشکی سمنان برگزار شد، گفت: طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی بود که دولت یازدهم آن را به اجرا رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

همتی با بیان اینکه این طرح بزرگ نیاز به هم فکری و مشارکت بیشتر دارد اظهار کرد: در صورتی که هم فکری و مشارکت در این طرح کم شود مشکلات زیاد می شود، همانطور که هم اکنون طرح تحول نظام سلامت به مشکلاتی هم برخورده است.

,

وی با اشاره به برخی مشکلات بوجود آمده در طرح تحول نظام سلامت گفت: وقتی به پزشکان و پیراپزشکان چندماه پرداختی خاصی نداشته ایم چه کسی باید پاسخگو باشد؟ چه کسی پاسخگوی تعطیلی تدریجی بخش آنژیوگرافی و بخش قلب بیمارستان کوثر سمنان است؟

,

همتی در ادامه گفت: همکاران پزشک بنده نسبت به اوضاع کنونی معترض اند و امکانات پاراکلینیک، تجهیزات پزشکی، داروها و شرکت های طرف قرارداد دچار مشکل هستند.

,

عضو کمیسیون بهداشست و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر محترم بهداشت همکاری خوبی با مجلس دارد اما این همکاری باید گسترده تر باشد و اثراتش در اجرای طرح نمایان شود.

,

همتی با اشاره به اینکه رزیدنتی بیهوشی در مرکز استان سمنان در حال شکل گیری است اضافه کرد: یکی از خواسته‌های مردم مرکز استان سمنان براساس قوانین و روال معمول در کشور ایجاد دانشکده داروسازی است و امیدواریم بخش جراحی که به تعطیلی کشیده شده مجددا آغاز به کار کند.

,

وی تسریع در تکمیل بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر و تاسیس یک درمانگاه در شهرستان سرخه را ازخواسته های مردم حوزه انتخابیه خود عنوان کرد و افزود: امیدواریم با تکمیل پروژه های بهداشت و درمان در شهرستان سمنان دغدغه های مردم در این حوزه بیش از پیش کاهش یابد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه