اخبار داغ

بهزاد بلور در رادیو زمانه: قبلا بز بودم الان گاو شدم!

بهزاد بلور در رادیو زمانه: قبلا بز بودم الان گاو شدم!
یکی از چهره های لمپنی که در بی بی سی فارسی حضور دارد و به دلیل شخصیت مبتذل و اباحه گونه خود هیچ گاه در این رسانه پیشرفت نکرده و همچنان به امورات حاشیه ای مشغول است بهزاد بلور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،بهزاد بلورفروشان، ملقب به بهزاد بلور، متولد سال ۱۳۴۴ تهران است. به گفته خودش بچه بازار است و از خاندان سرشناس بلورچی‌ها! البته اگر خاندان بلورچی می دانست که از میان این خاندان فخیم، چنین فردی سر بر می آورد، بارها اسم فامیل خود را تغییر داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
 
,
, ,

بهزاد بلور که در میان خود اهالی بی‌بی سی هم چندان جدی گرفته نمی‌شود، بیشتر همانند یک جوک است تا یک آدم حرفه‌ای. در اوایل دهه شصت برای فرار از سربازی و عدم اعزام به جبهه راهی لندن و جذب سرویس های اطلاعاتی شد.در حقیقت بهزاد بلور چهره لمپن بی بی سی فارسی است. تمرکز کاری وی بر روی سبک زندگی آمریکایی است.

,

وی در دوران فعالیت خود در رادیو بی بی سی پیش از تاسیس تلویزیون فارسی توسط این شبکه در برنامه روز هفتم خود به شدت سعی داشت تا موسیقی هایی را که به هیچ وجه مطابق با فرهنگ و ذائقه مخاطب فارسی نبودند ترویج نماید.

,

مدت‌ها مجری برنامه «روز هفتم» در رادیو بی‌بی‌سی فارسی بود که ترانه‌های درخواستی شنوندگان را پخش می‌کرد و یا با خوانندگان فراری و لس آنجلسی مصاحبه می‌کرد. یکی دیگر از فعالیت های مهم وی در برنامه روز هفتم ترغیب جوانانم برای برگزاری میهمانی های شبانه و پارتی ها بود و در خیلی از برنامه های وی افرادی مست و یا قرص مصرف کرده با برنامه روز هفتم تماس میگرفتند و لحظاتی از پارتی خود را پخش می نمودند (البته بسیاری از این تماس ها ساختی بود و توسط خود کارکنان بی بی سی و در جهت القای زیاد بودن تعداد پارتی ها و مخاطبان صورت میگرفت) .

,

مسئولیت اصلی بلور، نفوذ در میان جوانان ایرانی و به ویژه اهالی موسیقی زیر زمینی است تا به این شکل، اهداف بی‌بی سی فارسی را بهتر پی بگیرد. بلور بارها به این نکته اشاره کرده و گفته: «این جوانان دیروز در زیر زمین‌ها بودند و امروز با کمک بی‌بی سی فارسی بر روی صحنه اجرا می‌کنند».

,

وی اخیرا در برنامه “مستقیم،ته خط” رادیو زمانه حضور داشته و اندکی از سرگذشت خود را با یکی از دوستان قدیمی خود مطرح کرده وی می گوید از کودکی آدم بسیار خجالتی بوده و اعلام می کند که در کودکی هم در میهمانی ها مامور خنداندن و سرگرم کردن دیگران بوده. وی در بخشی دیگر از گفتگوی خود می گوید که آدم بسیار خجالتی بود و ادعا می کند که الان مثل گاو است قبلا مثل بز بوده!!!

,

وی در این برنامه از خاطرات و تجربیات زندگی و جوانی خود می گوید و مدام به خودش و گدشته اش فحاشی می کند و خود را آدمی قد و عوضی می داند که دنبال یاد گرفتن نبوده.

,

وی در این مصاحبه به حدی از کلمات سخیف و مبتذل استفاده میکند که قلم از نوشتنشان شرم دارد ولی نکته جالب و قابل تامل این است که این مصاحبه ماهیت واقعی کارکنان بی بی سی فارسی را نشان می دهد و بر همگان روشن می سازد که تقریبا تمامی کارکنان بی بی سی در مقابل دوربین این شبکه پرده ای بر روی باطن کثیف خود می کشند تا در مقابل مخاطبان بسیار مودب و جنتل من به نظر برسند ولی در خلوت خود مفاسد خود را آشکار می کنند.

,

از ویژگی های بارز بهزاد بلود که هیچ پروایی هم از بروز دادن آن ندارد هرزگی جنسی است. علاقه وی نیز طیف وسیعی از زنان و دختران را شامل میشود. از فرن تقی زاده گرفته تا نفیسه کوهنورد و حتی مخاطبانی که با برنامه روز هفتم تماس تلفنی میگرفتند. این هرزگی باعث شده وی علی رقم سن بالای خود (۵۱ سال) هنوز نتوانسته باشد خانواده ای تشکیل دهد و حتی مطابق فرهنگ غربی نیز او دوست دختر ثابتی نداره بلکه در دوره های چند هفته تا چند ماه با افراد مختلف است و پس از کام گرفتن از آنها مانند دستمال آنها را دور می اندازد و یا به دوستانی مثل علی همدانی پاس میدهد که از جمله این موارد میتوان به نفیسه کوهنورد اشاره نمود.

,

لازم به یاد آوری است که «مستقیم، ته خط» نام برنامه‌ای است که «علی اسکندرزاده» با هم‌کاری و اجرای «مصطفی هروی» ساخته است. این برنامه هر هفته به گفت‌وگو با یک هنرمند یا روزنامه‌نگار ایرانی اختصاص دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه