اخبار داغ

نامه ۹۰ ایرانی به کنگره؛ قربانی کردن صدای آمریکا برای خیانت بیشتر به وطن

نامه ۹۰ ایرانی به کنگره؛ قربانی کردن صدای آمریکا برای خیانت بیشتر به وطن
۹۰ فعال ضد انقلاب در نامه‌ای به روسای کمیته‌های روابط خارجی در دو مجلس سنا و نمایندگان امریکا، خواهان تحقیقات کنگره در خصوص تاثیرگذاری شبکه لابی ایران بر سیاست و دیپلماسی عمومی آمریکا در خصوص ایران شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،برخی از افرادی که این نامه را امضا کرده اند تا کنون سابقه نامه نگاری های فراوان به مسئولان آمریکایی را داشته اند و بیشتر از این که خود را ایرانی بدانند آمریکایی میدانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

آن‌ها هم‌چنین خواهان تحقیقی بر روی بخش فارسی صدای امریکا شده‌اند و نوشته‌اند که «نمونه‌های متعددی از برنامه‌های مهم این شبکه در مدارا با مسئولان ایران و یا به نفع آن‌ها است.

,

این بخش از نامه ضد انقلابیون مشخصا به برخی از مطالب و نظر سنجی های منتشر شده در سایت صدای آمریکا اشاره دارد که در چند وقت اخیر مطالبی را که منتشر می کند و بازخورد نظراتی را که از مخاطبانش می گیرد چندان باب میل تهیه کنندگان این نظر سنجی ها نیست و در این جا تنها باید گفت که کاری که صدای آمریکا انجام می دهد تنها عدم سانسور واقعیت است و این موضوع است که عصبانیت ایران ستیزان را برانگیخته والا این شبکه هم می‌تواند مطالب واقعی را هم چون دیگر سایت های ضد انقلاب سانسور کرده و مورد انتقاد قرار نگیرد.

,

در بخش هایی دیگر از این نامه خطاب به نمایندگان گنگره آمده که با پایان انتقال ریاست جمهوری، زمان آن رسیده که سیاست ایالات متحده نسبت به جمهوری اسلامی ایران، مورد ارزیابی دوباره قرار بگیرد. ما به عنوان شهروندان امریکایی ایرانی‌تبار و مخالفان ایرانی، چنین تجدیدنظری را گام نخست در تحقق دیدگاه پرزیدنت ترامپ در اولویت دادن به منافع امنیت ملی امریکا می‌دانیم.

,

این ضد انقلابیون در نامه خود خواستار برگزاری یک جلسه‌ی استماع در کنگره با موضوع تلاش تهران برای تاثیرگذاری بر سیاست و دیپلماسی عمومی امریکا نسبت به ایران شده اند.

,

هم‌چنین این افراد خواستار تحقیقاتی وسیع روی سرویس فارسی صدای امریکا که بزرگ‌ترین بودجه را در بین سرویس‌های این شبکه دارد شده اند .

,

گفته می شود عمده کسانی که در آمریکا زندگی می کنند از سیاست های صدای آمریکا راضی نیستند و می گویند صدای آمریکا رسانه ای برای ایرانیان مقیم آمریکا نیست و تنها عده ای معدود دست چین شده در این رسانه فعالیت می کنند که آنها هم از طریق روابط فاسد و زدوبند وارد این رسانه شده اند البته این نکته را در چند سال اخیر می توان در این رسانه مشاهده نمود. از تجاوز کارکنان مرد این شبکه به همکاران زن که بگذریم ورود به این شبکه با رابطه و زدوبند تنها امکان پذیر است مثلا اخیرا یکی از کارکنان این شبکه به نام آرش سیگارچی برادر خود را که هیچ تخصصی در خبرنگاری و اجرا ندارد به این شبکه آورده و در مقابل دوربین قرار داده.

,

یا در گذشته مجریان حرفه ای زیادی تنها به دلیل تن ندادن به دستورات نامشروع مدیران این تلویزیون به راحتی از این رسانه اخراج شدند.

,

چندی پیش هم کارکنان صدای آمریکا در جلسه ای در حضور رئیس صدای آمریکا به شدت از مدیریت ستاره درخشش در این شبکه انتقاد کرده بودند.

,

از انتقادات از صدای آمریکا که بگذریم نامه این ۹۰ وطن‎فروش به دلیل تحت فشار قرار دادن بیشتر ایران توسط آمریکا نشانه ایست از خیانت این ها به ملت خود چرا که این افراد اولویت شان منافع امنیت ملی آمریکاست، صدای آمریکا رو هم میخواهند تا بهتر و بیشتر در خدمت “امنیت ملی آمریکا” باشند. نقششان هم فقط ضربه زدن و تندتر کردن شرایط علیه ایران است. یعنی آن میزان ایرانی بودنشان هم جز شر و نکبت چیزیبرای ایرانیان ندارد. و این‎ها همان کسانی هستند که بخش عمده اپوزیسیون خارجی را تشکیل می دهد.

,

و نکته جالب این که این افراد هم به عنوان ایرانیان وطن‌پرست به صورت مداوم در تلویزیون‎های فارسی زبان ایرانی به عنوان تحلیلگر حضور دارند و نگاه خائنانه خود را به عنوان نگاه بخشی از ایرانیان در حال القا به مخاطبین هستند در حالی که این ها اساسا ایرانی محسوب نمی شوند چرا که تمامی این افراد دارای تابعیت آمریکایی کانادایی هستند و طبق قوانین تابعیت این کشور ها باید وفاداری خود را به کشور جدید ثابت نمایند و از هرگونه علاقه و یا وطن دوستی نسبت به کشور قبلی خود دست بردارند.

,

​انتهای پیام/

, ​انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه