اخبار داغ

باور به شورا باید در میان مسوولین نهادینه شود

باور به شورا باید در میان مسوولین نهادینه شود
رئیس شورای شهر مریوان در جلسه شورای اداری این شهرستان با انتقاد از استاندار کردستان، گفت: دولتمردان در استان کردستان اعتقادی به شورای شهر ندارند و به جای شورا باوری، شورا ستیز بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   زریوارخبر، خلیل میرزایی وروئی رئیس شورای شهر مریوان در جلسه  شورای اداری این شهرستان که با ریاست استاندار کردستان برگزار شد با انتقاد از استاندار کردستان و دولتمردان در خصوص بی توجهی به شورای شهر مریوان، گفت: دولت تدبیر و امید در کردستان در بیش از سه سال گذشته تا کنون به جای شورا باوری، شورا ستیز کرده است.

وی افزود: دولت روحانی اعتقادی به شورای شهر ندارد، چرا که در این مدت بیش از سه سال چندین بار آقای استاندار و معاونین وی به شهرستان مریوان سفر کردند اما یکبار از شورا نظر نخواستند و به شورا جلسه ای نداشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زریوارخبر،,
,
,

میرزایی ادامه داد: وقتی استاندار کردستان به مریوان سفر می کنند تنها با چند نفر از جناح خود دیدار می کنند. آیا این قابل قبول است. مگر در قانون اساسی تمام مسائل آموزشی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و ... مربوط به شورای شهر نیست پس چرا باوری به شورا  و اعتقادی به آن ندارید.

در پی انتقاد رئیس شورای شهر مریوان استاندار کردستان، گفت: در قانون اساسی ماده در خصوص پاسخگویی استاندار به شورا وجود ندارد وی تأکید کرد: دولت و استانداری کردستان باور راسخ به شورا دارند و به عنوان پارلمانی محلی می شناسد و اعتقاد دارد.

,
,
,

عبدالمحمد زاهدی افزود: در سه سال گذشته تا کنون فقط یکبار با حامیان دولت در مریوان جلسه داشته ام و اگر الان آنها را ببینم نمی شناسم.

وی همچنین افزود: با اعضای شورای شهر مریوان نیز در استانداری کردستان جلسه داشته ایم .

,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه