اخبار داغ

فعال سلطنت‌طلب: «شاهین نجفی» بیمار روانی است!

فعال سلطنت‌طلب: «شاهین نجفی» بیمار روانی است!
«مرتضی نجفی‌پور مقدم» معروف به «شاهین نجفی» خواننده هتاک به ارزش‌های اسلامی، پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع)، از اواخر دهه ۷۰ فعالیت خود را در عرصه موسیقی زیرزمینی در شمال کشور و تهران آغاز کرد. وی «همجنس‌باز» است و به سبب اشاعه فحشا و فساد، با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شده بود و آخرین بار از ترس مجازات جرایم جنسی‌اش در ایران، در سال ۸۴ از کشور گریخت و به آلمان پناهنده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،«شاهین نجفی» که سابقه همکاری و ارتباط با گروه‌های مارکسیستی و مسلح را دارد، پس از خارج شدن از ایران ارتباطش را با گروهک‌های مارکسیستی خارج‌نشین افزایش داد و به سرعت با پسمانده‌های گروهک‌های ترویستی مانند «سازمان فدائیان خلق» و «سازمان مجاهدین» پیوند خورد و با پیوستن به گروه موسیقی «تپش ۲۰۱۲» در تجمعات این گروهک‌های تروریستی علیه ایران در شهرهای «استکهلم» سوئد و «اسن» آلمان حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

این خواننده ضد دین که در سال های اخیر به‌ سبب توهین به مقدسات الهی و اسلامی بر اساس فتوای مراجع تقلید به ارتداد و اعدام محکوم شده، به اذعان برخی از عناصر اپوزیسیون، در ابتدای خروج از ایران با حمایت رسانه‌های فارسی‌زبان وابسته به دولت‌های غربی مانند «بی‌بی‌سی فارسی» مطرح شد.

,

«شاهین نجفی» که در سال های اخیر در پوشش حمایتی دولت‌های غربی بارها با مقدسات اسلامی و ائمه اطهار(ع) از جمله پیامبر اکرم (ص)، امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع)، امام رضا(ع)، امام هادی(ع) و دیگر بزرگان دینی توهین کرده بود، اخیراً هم در یکی از آهنگ‌هایش، با وقاحت تمام به حضرت فاطمه زهرا (س) جسارت کرد که واکنش بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت.

,

اما وحشی‌گری و توهین‌های این خواننده مرتد تنها از سوی مسلمانان جهان مورد انتقاد و اعتراض قرار نگرفته، بلکه برخی از عناصر اپوزیسیون و مخالفان جمهوری‌اسلامی هم به او انتقاد دارند و حضور اینچنین فردی در بین عناصر ضدانقلاب را سبب بدنامی خود می‌دانند.

,

«امید دانا» سرکرده سلطنت‌طلبان شمال اروپا که خود یکی از عناصر ضداسلامی است، آنقدر آش شور شده که اینچنین فردی از «شاهین نجفی» به دلیل استفاده از الفاظ زشت و زننده در آهنگ‌هایش انتقاد می‌کند.

,

این سلطنت‌طلب مقیم سوئد که «شاهین نجفی» را دست پروده شبکه انگلیسی «بی‌بی‌سی فارسی» می‌داند، در یکی از برنامه‌های اخیرش، به آلبوم موسیقی اخیر این خواننده فراری اشاره و تصریح کرد که «شاهین نجفی» در یکی از آهنگ‌هایش علاوه بر توهین به مسلمانان به نژاد آریایی و کوروش هم توهین کرده و عقده‌گشایی نموده است و در یکی از آهنگ‌های دیگرش با تبلیغ افکار تروریست‌های فدائی خلق، طرفدارانش را به انجام کارهای غیرقانونی و حتی دزدی از بانک متهم کرده است.

,

«امید دانا» با بیان اینکه نجفی در دیگر آهنگ‌هایش به راحتی از اندام‌های جنسی و اعمال جنسی سخن می‌گوید، اظهار کرد: “شاهین نجفی را از ضحاکان زمان می‌دانم که مغز جوانان ما را می‌خورد و افشای افکار پوج و آلوده او وظیفه همه ما است … او یک بیمار روانی است که باید درمانش کرد …”

,

​انتهای پیام/

, ​انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه