اخبار داغ

افسردگی شدید دامن سردبیر صدای آمریکا را گرفت

افسردگی شدید دامن سردبیر صدای آمریکا را گرفت
«آرش سیگارچی»، متولد ۱۳۵۷ در رشت، کار خود را با خبرنگاری در نشریات ورزشی محلی آغاز کرد. به گفته خودش، کار جدی خبرنگاریش از مجله ورزشی «گام» آغاز شد. سیگارچی در دوران دانشجویی در تهران برای روزنامه‌های یکی از جریانات سیاسی کشور گزارش تهیه می‌کرد و در سال ۱۳۷۹ به گیلان برگشت و سردبیر روزنامه‌ای به‌نام «گیلان امروز» شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،«احمد سیگارچی» پدر آرش چند ماه پیش از مرگ در قالب نامه‌ای به یکی از خبرنگاران روزنامه‌‌ای محلی، وصیت‌هایی خطاب به آرش نوشته در آن از فروپاشی خانواده‌اش شاکی شده و او را به دوری از سیاست‌زندگی توصیه کرده بود، زیرا دلیل فروپاشی خانوادگی‌اش را پرداختن پسرانش به مسائل سیاسی و سیاست‌بازی می‌دانست و تاکید کرد که آنها آداب سیاست را نمی‌دانند و روزی چوب اشتباهات خود را می‌خورند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

خانواده «آرش سیگارچی» هم مصداق این ذوق‌زدگی و سرسپردگی به فرهنگ آمریکایی هستند. با رفتن آرش به ایالات متحده در سال ۱۳۸۷، به تدریج دو برادر دیگر او به نام‌های افشار و آرمان هم راهی آمریکا شدند و در سال‌های اخیر مادرش هم آزادانه بارها به آمریکا رفت. جالب اینکه، بعد از داستان‌سرایی‌های «آرش سیگارچی» درباره تحت فشار بودن مادرش در ایران، عکس‌هایی از او و مادرش در آمریکا منتشر شد و دروغ‌پردازی‌های او بیش از پیش آشکار گشت.

,

وی نمونه بارز افرادیست که بُت ذهنیشان آمریکا است و در راه رسیدن به قبله آمال خود فعالیت‌های خلاف بسیاری انجام داد و از این رو به‌دلیل فعالیت‌های ضد جمهوری‌اسلامی و ضدایرانی بسیار ساده‌تر از دیگران در شبکه «صدای آمریکا» استخدام شد. سیگارچی که در زندگی شخصی‌اش هم موفق نبود و چند ماه پیش پس از فشارهای بسیاری که به همسرش «رافونه سام دلیری» آورد، در نهایت او را مجبور به متارکه و طلاق کرد و اکنون به تنهایی در خانه کوچکش در حاشیه شهر واشینگتون روزگار می‌گذراند.

,

سردبیر سایت صدای آمریکا در جدیدترین پست صفحه فیس‌بوک خود از تماشای سریالی عاشقانه تمجید کرد و به نوعی به مخاطبان پیشنهاد داد تا آن را تماشا کنند. وی نوشت: “چقدر این سریال خوبه. از دیدنش سیر نمی‌شم. تمرین عشق، شناخت و زندگی؛ همه با هم.”

,

, ,

سیگارچی از زمانی که همسرش را طلاق داده دچار مشکلات عاطفی و افسردگی شده که در این زمینه حتی به روان‌پزشک نیز مراجعه کرده و به نظر می‌رسد با انتشار چنین مطالبی احتمالا اعتیاد به خودارضایی و دیدن فیلم‌های مستهجن پیدا کرده است.

,

 

,

همچنین می‌توان حدس زد یکی دیگر از مشکلات روحی و روانی وی از محل کارش نشات می‌گیرد، جایی که صدای اعتراضات نسبت به مدیریت شبکه فارسی صدای آمریکا در چند وقت اخیر بسیار زیاد شده و آرش نیز نگران تغییرات و جابه‌جایی و یا حتی اخراج از شبکه است.

,

گفتنی است، «آرش سیگارچی» در ایام فتنه ۸۸، به شدت در زمینه تحریک فتنه‌گران به حضور خیابانی مشغول بود و با باز گذاشتن تلفن‌های این شبکه ضدانقلاب به روی فتنه‌گران، به بهانه پوشش لحظه به لحظه تجمعات، خط دولت آمریکا برای براندازی را پیگیری می‌کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه