اخبار داغ

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبر داد :

ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۸۰۰ مددجوی کردستانی

ایجاد اشتغال برای دو هزار و ۸۰۰ مددجوی کردستانی
قائم‌مقام کمیته امداد کردستان به بیان خدمات ارائه‌شده اشتغال این نهاد برای مددجویان تحت حمایت در سال ۹۵ پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، رضا طاهری، قائم‌مقام کمیته امداد کردستان بابیان اینکه ۳۵ هزار و ۴۰۰ مددجوی کردستانی باهدف ایجاد اشتغال از اول ساری جاری تاکنون استعداد سنجی شغلی شده‌اند، عنوان کرد: ۹ هزار نفر از این افراد زنان سرپرست خانوار، ۱۱ هزار نفر مددجویان روستایی و ۱۵ هزار نفر مستعد و نیازمند آموزش‌های فنی و کارآفرینی  هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,


 وی افزود: بعد از استعداد سنجی شغلی در بین مددجویان تحت حمایت و برگزاری دوره‌های آموزشی، به این افراد تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال پرداخت می‌شود.
طاهری با اشاره به اینکه ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات بانکی و صندوق اشتغال نیازمندان،  به اشتغال مددجویان کمیته امداد کردستان در سال جاری اختصاص داده‌شده است، افزود: دو هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی و با پرداخت ۳۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان تسهیلات از اول سال جاری تاکنون برای مددجویان کردستانی ایجادشده است.

,
,
,


وی در ادامه گفت: همچنین این نهاد از طریق کاریابی، ۶۴۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد کرده است.

,
,


قائم‌مقام کمیته امداد کردستان اظهار کرد: هشت هزار و ۱۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کردستان دوره‌های آموزشی فنی حرفه‌ای و کارآفرینی را گذارنده اند و پنج هزار و ۳۰۰ مددجوی تحت حمایت نیز مشاوره شغلی داده‌شده‌اند.

,
,


وی در ادامه بابیان اینکه نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجادشده یکی از برنامه‌هایی است که باهدف پایداری طرح‌های شغلی ایجادشده انجام می‌شود، گفت: ۳۵ هزار بازدید برای ۱۴ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال ایجادشده از اول سال جاری تاکنون انجام‌شده است.

,
,


طاهری گفت: در صورت تخصیص مانده منابع بانکی اشتغال سال جاری به مبلغ هشت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، کمیته امداد کردستان آمادگی ایجاد ۵۵۰ فرصت شغلی جدید دیگر برای مددجویان تحت حمایت را دارد.

,
,


وی در پایان بیان کرد: هدف نهایی این نهاد خودکفایی، توانمندی و استقلال مالی و اقتصادی مددجویان تحت حمایت و کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد است.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه