اخبار داغ

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

تفرقه اصولگرایان در سال ۹۲ باعث رای آوردن روحانی شد/ دولت فعلی انگیزه و روحیه خدمت به مردم را ندارد

تفرقه اصولگرایان در سال ۹۲ باعث رای آوردن روحانی شد/ دولت فعلی انگیزه و روحیه خدمت به مردم را ندارد
وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تفرقه اصولگرایان در سال ۹۲ باعث رای آوردن روحانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمحمد حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی تهران نیوز؛ در ارتباط با فواید تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بیان داشت: تشکیل این جبهه برای حفظ نیروهای دلسوز، مومن و متعهد بسیار مفید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

وی ادامه داد: طیف های مختلفی که وجود دارند که در این جبهه با یکدیگر متحد شده اند. امیدوارم که این مراحل همانند گذشته به خوبی پیش برود و سرانجام بتوانیم به یک شخص منتخب که ایده آل ما و مردم است دست پیدا کنیم.

,

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با میزان اتحاد این جبهه برای انتخاب یک شخص واحد اظهار داشت: ما تفرقه در سال ۹۲ را تجربه کردیم و همین تفرقه باعث شد تا آقای روحانی در کمال ناباوری و با اختلاف لب مرزی رای بیاورد.

,

حسینی در پاسخ به این سوال خبرنگار تهران نیوز مبنی بر اینکه امیدتان برای پیروزی در این دوره به چه میزان است گفت: این بار امیدواری ما زیاد است و به امید خداوند کارها خوب پیش می رود.

,

وی به انتقاد از دولت فعلی پرداخت و تصریح کرد: این ها فقط حرف می زنند و شعار می دهند و اهل عمل نیستند. مقام معظم رهبری تاکید کردند که امسال باید سال اقدام و عمل باشد اما سال در حال اتمام هست و ما چیزی ندیدیم.

,

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه مطرح کرد: ما در همه حوزه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و سایر حوزه ها اقدام قابل توجهی را از دولت فعلی مشاهده نکردیم. دولت فعلی انگیزه و توان حل مشکلات مردم را ندارد.

,

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود تاکید کرد: چاره ای وجود ندارد جز اینکه دولت عوض شود و دولتی کارآمد بر روی کار بیاید. دولتی باید اداره مملکت را به دست بگیرد که ولایتمدار و در خدمت مردم باشد. دولتمردان فعلی روحیه خدمت به مردم را ندارند.

,

وی یادآور شد: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اقشار مختلف را در حوزه های گوناگون ساماندهی کرده است و دوستان در حال همفکری هستند تا دولت آینده با برنامه بهتری عمل کند و نیروهای باانگیزه و کارآمد را به خدمت بگیرد. ما در واقع قصد عملی کردن فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را داریم چرا که اگر به این مورد عمل کنیم، خیلی از مشکلات ما حل می شود.

,

وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دولت فعلی به سرمایه گذاری کشورهای خارجی در کشورمان دل بست که این یک امید پوچ و واهی بود و ما در واقع شکست خوردیم. این ها با شعار تعامل با دنیا توانستند نظر مردم را به خود جلب کنند و رای بیاورند اما مشاهده کردید که مذاکرات نیز به نتیجه ای نرسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه