اخبار داغ

یادداشت روز؛

آیا میراث مرحوم هاشمی فقط ارتباط با آمریکا بود؟!

آیا میراث مرحوم هاشمی فقط ارتباط با آمریکا بود؟!
برگزاری جلسه "میراث آیت الله" قبل از اینکه چیزی بر اندوخته مردم از دوران حضور هاشمی افزوده کند، تمامی زحمات آیت الله هاشمی را با وابستگی به آمریکا به تاراج داد و در اینجا باید حزب و طرفداران هاشمی او را از اتهامات زیباکلام خلاص کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛استان قزوین مدتی بود که با درد بیکاری و اعتراض کارگری خو گرفته بود و تجمع همه روزه در جلوی استانداری قزوین، همه توجهات مردم را معطوف به مشکلات اقتصادی کرده است و هیچ کس بجز درد و رنج کارگران زحمت کش، رکود حاکم بر جامعه و بازار، کیسه‌های تهی از آذوقه مردم درآستانه عید نوروز به چیز دیگری فکر نمی‌کردند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


جریان غیرانقلابی که توان مقابله و رویارویی عاقلانه و مدبرانه با مشکلات مردم را ندارد همانند گذشته به دنبال ایجاد التهاب و حاشیه آفرینی هست تا مطالبات اصلی مردم مورد کم توجهی و یا بطور کلی فراموش شود.

حاشیه‌های دولت روحانی در استان قزوین پیش از اینکه تحمیلی و از سوی مخالفان دولت بر آنها تحمیل شده باشد، خود ساخته و در اثر بی مدیریتی و بی مبالاتی برخی افراد ضعیف النفس و سست اراده ایجاد شده است. 

دستگیری پزشک زیبایی و مشاور اقتصادی آقای استاندار به جرم توهین به روحانیت در فضای مجازی، دستگیری و بازداشت یکی از مدیران فرمانداری به جرم دفاع از زندانی امنیتی و ضد انقلاب، افتضاح اخلاقی یکی دیگر از مدیران سطح بالای احزاب اصلاح طلب و مدیران جناب استاندار، کارشکنی فرماندار قزوین در معرفی عضو علی البدل شورا که انتخاب او در زمان تصدی فرماندار پیشین صورت گرفته بود و ده‌ها مورد کارشکنی و ایجاد مشکلات اداری، دعوت از هتاک به نظام و مزدور اسراییل و آمریکا در محیط علمی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) بخشی از حاشیه‌ها و التهابات خود ساخته است که مدیران دولتی حسن روحانی در استان ایجاد نموده اند.

برگزاری مراسم «میراث آیت الله» تازه ترین برنامه التهاب آفرین جریان غیرانقلابی بود که علی رغم دستور دادستان قزوین که خود به علت داشتن جایگاه مدعی العموم حافظ قانونی هر گونه حقوق مردم در استان است صورت گرفت، برگزاری این مراسم از چند منظر قابل نقد و تحلیل است.

نکته اول: 
ماهیت این مراسم همانگونه که از اسمش پیداست میراث آیت الله بوده و باید همه میراث جناب آقای هاشمی در این مراسم گفته می‌شد نه بخشی از آن که مطابق ذائقه و میل جریان غیر انقلابی و معاند سینه چاک آمریکا واسراییل است.

زیرا هاشمی رفسنجانی، آنگونه که بزرگان خودشان معرفی می‌کنند یکی از استوانه‌ها و ارکان انقلاب بوده و آیا رکن و استوانه که همیشه باید پایدار و ستون دوام یک مجموعه باشد و همه سنگینی یک بنا باید بر آن استوار باشد، آیا می‌شود مهره دست چندم دشمن باشد؟

آیا در اصول معماری می‌شود ستون را بر «خرک حمال» نگه داشت؟ آیا معرفی چهره آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان مطیع و دست نشانده آمریکا و تحریف جریان مک فارلین در محیط علمی یک بدعت و سناریوی از پیش تعین شده تلقی نمی‌شود؟

اما سئوال اساسی اینجاست؛ آیا این اراجیف و کلام‌های زشت مزدور آمریکا و اسراییل و هتاک به آیت الله و حضرت امام راحل(ره) مورد رضایت و قبول وارثان حقیقی هاشمی و مشاوران حیات و بعد از حیات هاشمی در استان قزوین قرار گرفته است؟

آیا آنهایی که رفیق گرمابه و استخر آیت الله بودند هم مواضع زیباکلام را تایید می‌کنند؟ آیا مرحوم هاشمی رفسنجانی سزاوار است که در درون قبر هم بدنش توسط افراد لائیک بلرزد؟ چرا جریان باند ثروت و قدرت که مدعیان دفاع از هاشمی هستند درمورد این هناک سخن باز نمی‌کنند؟ آیا خودشان هم « دور از شان ایشان » بر این باورند که میراث آیت الله هاشمی در طول عمر بابرکت نظام بجز دوستی با آمریکا و جریان مشکوک مک فارلین نبوده؟ پس چرا اجازه می‌دهند تا غرب زده گانی مانند زیباکلام نقش برجسته آقای هاشمی در انقلاب و قبل از انقلاب که برایشان حکم زر را دارد تبدیل به میراثی مانند مفرغ و سفال کنند!

نکته دوم: 
برخی مدیران قانون گریز با شعار قانون و دفاع از مردم در استان هستند که بدون در نظر گرفتن مصالح نظام و قانون تابع هواهای نفسانی خود یا مطیع سردمداران باندهای ثروت و قدرت کار را بجای رسانده که نظر دادستان که بالاترین مقام ایفای حقوق حقه مردم است را نادیده گرفته و قید فوریت لغو جلسه یک هتاک به نظام را تبدیل به دوفوریتی کرده و در آنی در مقابل آن موضع گرفته و خود را مجری دستورالعمل یکی از بندهای قانونی مصوبه شورای عالی امنیت ملی که درآن آمده است؛ کلیه افرادی که خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی را رعایت نمی‌کنند، می‌بایست از دعوت و سخنرانی آنان در مجامع عمومی جلوگیری بعمل آید، خودداری می‌کنند. 

یکی از مصادیق این بند قانونی افرادی که این خطوط قرمز را رعایت نمی‌کنند صادق زیباکلام هست که وی سابقه حمایت از رضاخان میرپنج تا حمایت از آمریکا واسرائیل و منافقین را هم در کارنامه خود دارد. 

حال دعوت و سخنرانی چنین شخص هتاک به نظام و حامی دشمنان نظام اسلامی، در دانشگاهی که بنام امام خمینی(ره)، پایه گذار این نظام و انقلاب است چه مفهومی غیر از نادیده گرفتن مصوبه شورای عالی امنیت ملی که در حکم قانون است داشته و آیا پافشاری فرماندارمبنی بربرگذاری جلسه بحران آفرین در راستای وظیفه اداری است یا تابع هواهای درونی و حزبی؟ 

نکته سوم:این است که چرا در استان کارهای غیر قانونی برخی مدیران متخلف که موجب به هدر رفتن وقت و سرمایه مردم استان می‌شود، مانند محرومیت 3 ماهه مردم از حضور نماینده خویش در شورای شهر قزوین، تلاش جهت حمایت از یک متخلف و حامی ضد انقلاب و آزاد سازی او، حضور سازماندهی شده در محافل افراد غیر مسئول وشب نشینی های حزبی و سیاسی، مورد ملامت و پیگرد قضایی قرار نمی‌گیرد؟ چرا مواضع دلسوزانه نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم قزوین و ائمه جمعه و جماعات و دلسوزانه دانشگاهی بحساب حزب و گروه گذاشته می‌شود.

اما حرف اساسی ما با مسئولین قضایی و حقوقی استان این است که دیری نمی‌پیماید که این جماعت قانون شکن اصلا توجهی به احاکم قضایی شما نمی‌کنند، همانگونه که با انتشار مکابات سری و محرمانه شما در کانال‌های احزاب دولتی نوعا تمرد خود را نشان داده و خود را طرفدار جامعه آزاد نشان دادند و این دومین بار است که نامه رسمی دادستان قزوین برای لغو سخنرانی یک غرب زده طرفدار رضا میرپنچ نادیده گرفته می‌شود.

نادیده گرفتن مصالح امنیتی و حفاظتی و عدم اجرای قانون وبی توجهی به مکانبات مدعی العموم اگر تبدیل به یک رویه و روش ناصوابی شود دیگر در این استان سنگ روی سنگ نخواهد ماند و اگر قانون با میل باندهای ثروت و قدرت اجرا شود دیگر قانون معنا ندارد و این رویه می‌شود همان حکومت کدخداها و خان و خانزاده‌ها و مردم ما نباید به سادگی از این ظلمی که توسط مدیران اجرایی به استان روا داشته می‌شود، بگذرند.

اما نکته آخر، برخی دوستان بی تجربه و غافل در فضای مجازی گستاخی و پرده دری هتاک به هاشمی را توهین به رهبری تلقی کردند و گفتند با توجه به تکرار ده‌ها باره مقام معظم رهبری از لفظ فتنه، ایشان حوادث انتخابات 88 را فتنه ندانسته و همین را حمل بر توهین دانستند که اشتباه کردند. زیرا انتظار« بیان و قبول لفظ فتنه » از کسی که شبکه‌های ماهواره ای آمریکا و اسراییل از او بعنوان استادآزاد اندیش یاد می‌کنند دور از انتظار و خیالی کودکانه است.

دوما برگزاری جلسه "میراث آیت الله" قبل از اینکه چیزی بر اندوخته مردم از دوران حضور هاشمی افزوده کند، تمامی زحمات آیت الله هاشمی را با وابستگی به آمریکا به تاراج داد و در اینجا باید حزب و طرفداران هاشمی او را از اتهامات زیباکلام خلاص کنند.

قرار دادن شخص بی هویتی مانند زیبا کلام که خودش مایه طنز سیاسی در مجامع دانشگاهی و سیاسی است مقابل مقام معظم رهبری اوج بیسوادی ورفتار کودکانه است، زیرا قبول اندیشه روشنگرانه مقام معظم رهبری از سوی افراد لائیک و غرب گرا دور از انتظار و باعث تعجب است و از همه مهمتر این است که چرا برخی افراد اصولگرا دررویارویی با هر موضوع سیاسی و حتی مسایل کم اهمیت از رهبر عالیقدر مایه می‌گذارند و ایشان را سپهر اهداف خود می‌کنند و باید به افراد گفت که ماه‌ها باید در جلوداری از رهبری همه تیرهای ملامت و نیزه‌های کینه را نوش جان کنیم و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد نه اینکه، اگر شخصی تلویحا غلطی کرده است را خودمان به رهبری نسبت دهیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه