اخبار داغ

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد:

احداث نیروگاه های خورشیدی در میرجاوه /اقتصاد مقاومتی مددجویان کمیته امداد را برق دار می کند

احداث نیروگاه های خورشیدی در میرجاوه /اقتصاد مقاومتی مددجویان کمیته امداد را برق دار می کند
رییس کمیته امداد شهرستان میرجاوه با اشاره به ارائه تسهیلات برای احداث صفحات برق خورشیدی در ساختمان‌های مسکونی، اعلام کرد: جهت ساخت نیروگاه های تولید برق خورشیدی به مشترکان وام و تسهیلات پرداخت خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور نورا رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میرجاوه در گفتگو با خبرنگار لادیز،اظهار کرد : کمیته امداد امام خمینی در زمینه های مختلفی از مددجویان حمایت می کند یکی از این بخش ها درآمد زایی برای خوانواده هایی است که توانایی و شرایط ایجاد اشتغال پایدار راندارند این افراد به واسطه عدم توانایی جسمی ناشی از کهولت سن یا بیماری، توانایی درآمدزایی را ندارند که برای این عده می‌توان از طریق احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی ایجاد درآمد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

وی با اشاره به این مطلب که صرف دریافت یارانه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نمی تواند پاسخگوی نیاز های مالی آنها باشد افزود :اگر خانواده‌ای علاوه بر یارانه، درآمد دیگری هم داشته باشد، آنگاه قادر خواهد بود تا هزینه‌های زندگی خویش را تأمین کند و وابستگی و نیاز مالی به کسی نداشته باشد.

,

 وی با بیان این موضوع که کمیته امداد برای افراد ناتوان به دنبال ایجاد اشتغال پایدار است اذعان کرد : ازطریق احداث نیروگاه‌های خورشیدی خانگی که یکی از طرح های مهم اقتصاد مقاومتی می باشد می توان برای این قشر آسیب پذیر ایجاد درآمد پایدار کرد .

,

 نورا تصریح کرد : ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی پنج مگاواتی برای مددجویان هزینه‌ای بالغ بر 23 تا 25 میلیون تومان دارد که این هزینه بخشی از طریق تسهیلات بانکی و برخی از طریق منابع امداد تأمین می‌شود، البته دولت خرید برق از این نیروگاه‌های خانگی را تا 20 سال تضمین کرده است.

,

وی گفت : طرح احداث نیروگاه های خورشیدی خانگی در شهرستان میرجاوه از 2 روستای خوشاب بخش لادیز و پدگی بخش مرکزی به تعداد 40 خانوار در مجموع 2 روستا آغاز به کار خواهد کرد .

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه