اخبار داغ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

مهلت ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی دولت تا 30 اسفند

مهلت ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه رفاهی دولت تا 30 اسفند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از مهلت زمانی ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه خدمات رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: کارگران ساختمانی تا 30 اسفندماه جاری مهلت دارند به این سامانه مراجعه و ثبت‌نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، احمد رشیدی با اعلام این خبر گفت: وزارت کار در قالب سامانه خدمات حمایتی نظام جمهوری اسلامی اقدام به ثبت نام کارگران ساختمانی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,

وی افزود: این امر بر اساس مصوبه جلسه چهارم کارگروه اصلی رفع موانع اجرایی قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی انجام می‌شود .

,

 

,

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه کلیه کارگران ساختمانی واجد شرایط متقاضی بیمه نامه تأمین اجتماعی در سراسر استان می توانند با در اختیار داشتن مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در سامانه www.samanehrefah.ir و گرفتن کد رهگیری اقدام کنند، اظهار داشت: فرایند استحقاق سنجی متقاضیان؛ از طریق استعلام و بازدید میدانی توسط متصدیان امر صورت می گیرد و نتیجه به واجدین شرایط اطلاع رسانی خواهد شد.

,

 

,

رشیدی ادامه داد: درصورتی که طبق مستندات، احراز اشتغال کارگر تأیید نهایی شود تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفته و در صورتی که قبلا از این بیمه استفاده کرده باشد بیمه  او تداوم پیدا  می‌کند.

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات حمایتی و بیمه‌ای به کارگران ساختمانی از این پس به کسانی تعلق خواهد گرفت که در این سامانه ثبت نام کرده باشند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه