اخبار داغ

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در هرمزگان برگزار می‌شود

جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در هرمزگان برگزار می‌شود
مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان از برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور، خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سمیه باستین درگفت و گو با ندای ساحل، اظهار داشت: این جشنواره هجدهم اسفندماه امسال با هدف تجلیل از  ۱۰ نفر از بانوان استان، با حضور دکتر احتسابی، مدرس دانشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل،,

وی تجلیل از زن‌های دفاع مقدس اعم از همسر شهید، جانبار اعصاب و روان، یا همسر یک رزمنده و معرفی این زنان به جامعه را هدف اصلی این جشنواره برشمرد.

,

به گفته باستین، محوریت تجلیل از بانوان استان، همسران رزمندانی است که هشت سال در جنگ بودند، یا خواهران شهیدی که خود همسر یک رزمنده است، یا همسران موفق جانبازی که سالها رنج و سختی زندگی با یک رزمنده را تحمل می‌کند، تجلیل می‌شود.

,

مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: سازمانی در بنیاد حفظ آثار به اسم سازمان نقش ارزش‌های زنان در دفاع مقدس راه افتاده که کارهای ویژه در راستای زنان حوزه دفاع مقدس انجام می‌دهد.

,

وی افزود: این جشنواره با مشارکت بسیج جامعه زنان و پیروان عترت هیات رزمندگان با رونمایی از چند کتاب، اجرای موسیقی زنده و گروه سرود و همراه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه