اخبار داغ

وقتی کار و زندگی فاطمی می شود؛

شور و حال فاطمی در بین جوانان خلیل‌آباد / آماده‌سازی شهر برای دهه دوم فاطمیه

شور و حال فاطمی در بین جوانان خلیل‌آباد / آماده‌سازی شهر برای دهه دوم فاطمیه
شهر خلیل‌آباد باهمت جوانان مجمع انصار الحسین (ع) حال و هوای فاطمی به خود گرفت و آماده برگزاری مراسم دهه دوم فاطمیه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، پرچم‌های مزین به نام فاطمه (س) در گوشه و کنار شهر خلیل‌آباد، دل هر عاشقی را آسمانی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

جوانان مجمع انصارالحسین (ع) خلیل‌آباد در چند روز گذشته و صبح امروز با شور و حالی وصف‌ناپذیر، شهر را برای برگزاری مراسم دهه دوم فاطمیه آماده کردند.

,

تقسیم‌کارها انجام‌شده بود و همه مشارکت داشتند سهم هر کس مشخص بود، دراین‌بین کودک و بزرگ معنا نداشت همه با وضو و اعتقاد قلبی به آماده‌سازی حسینیه و شهر پرداخته بودند.

,

پای صحبت هرکدام از آن‌ها که می‌نشستیم حرف‌های زیادی برای گفتن داشتند و همه آن‌ها معتقد بودند که خود حضرت فاطمه (س) نظر و عنایت خاصی به این کار دارد و اصلاً قابل بازگو کردن نیست.

,

وحید پاکدل یکی از جوانان مجمع در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی در توصیف شور و حال خود و دیگر جوانان گفت: هرسال که فاطمیه نزدیک می‌شود کار وزندگی ما وقف حضرت زهرا (س) می‌شود و بچه‌ها هرکدام به هر نحوی که می‌توانند و دوست دارند و به‌اندازه توان خودکاری برای برپایی مراسم حضرت زهرا (س) انجام می‌دهند.

,

وی بابیان اینکه در این مراسم کوچک و بزرگ همه کاری به دست می‌گیرند، خاطرنشان کرد: در بستن داربست تبلیغاتی، نصب پرچم، تزیین حسینیه، برپایی ایستگاه صلواتی، آماده کردن شعر و نوحه، چای ریختن و... و خلاصه هرکسی خودش رو شریک می‌کند.

,

این جوان خلیل‌آبادی بابیان اینکه شاید من نتوانم خیلی کلاسیک و با صغرا کبری چیدن توضیح بدم که چرا از عمر وزندگی‌شان بچه‌ها دارند می‌زنند و...، تصریح کرد: این نقص نیست چون یک محبت و ایمان قلبی برخاسته از معرفت تو دل تک‌تک بچه‌ها نسبت به اهل‌بیت هست که صد برابر ارزشمندتر از یک استدلال عقلی صرف درباره‌ی چرایی کاره!

,

وی همچنین گفت: البته فلسفه‌ی این ارادت‌ها و نوکری‌ها هم اهمیت خودش رو دارد و دوستان توجیه‌اند ولی می‌خواهم بگویم کسی که طعم شیرین عشق به اهل‌بیت (ع) را چشیده باشد دیگر این مسائل برای او کمرنگ می‌شود.

,

پاکدل در ادامه اذعان کرد: از خدا می‌خواهم به خاطر مادرمان فاطمه‌ی زهرا (س) به ما اخلاص بیشتر بدهد و بدانیم که حساب کار ما با اهل‌بیت (ع) است و این نوکری‌های ناچیز رو که افتخار و آبروی ماست رو به لطف خودشان قبول کنند و دست ما رو تو دنیا و آخرت بگیرند.

,

وی در پایان بابیان اینکه یادم هست یک روایتی از حضرت فاطمه (س) هست که می‌فرمایند: هر کس خالص‌ترین کارهایش را به خدا هدیه دهد، خدا بهترین مصلحت رو برایش رقم میزند، تأکید کرد: ما هم در آستانه‌ی سال جدید با نوکری برای حضرت زهرا سال جدید را شروع می‌کنیم و امیدواریم به آبروی ایشان، بهترین تقدیرات و مصلحت‌ها برایمان اتفاق بیفتد.

,

لازم به ذکر است که مراسم دهه دوم فاطمیه در شهر خلیل‌آباد به همت مجمع انصارالحسین (ع) از 7 اسفندماه به مدت ده شب در حسینیه حسینی خلیل‌آباد با سخنرانی حجج‌الاسلام وحیدی و نصیری و مداحی مداحان اهل‌بیت برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه