اخبار داغ

رقابت های عیدانه فوتبال استان هرمزگان مشخص شد

رقابت های عیدانه فوتبال استان هرمزگان مشخص شد
قرعه کشی بیست و ششمین دوره مسابقات فوتبال جام شهدای احمدی با حضور مربیان و سرپرستان تیم های استان هرمزگان برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از ورزش۵؛پرویز دهقانی،مسئول برگزاری این رقابتها گفت:بیست و ششمین دوره رقابت های  عیدانه فوتبال استان هرمزگان در حالی از دوم فروردین آغاز میشود که ٨ تیم در دو گروه با یکدیگر رقابت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

دهقانی افزود: قرعه کشی این رقابتها با حضور سرپرستان تیم ها و دو میهمان ویژه حجت السلام و المسلمین حاج شیخ منصور حیدری و علیرضا حیدری پوری انجام شد که تیم ها حریفان خود را شناختند.

,

وی عنوان کرد: در گروه نخست این مسابقات تیم کشاورز حشم بلم، شاهین بانگود، المهدی میرحسنی و امید حضور دارند.

,

دهقانی بیان داشت: در گروه دوم این رقابت ها تیم های قدرتمند اتحاد سرگز قهرمان دوره گذشته، مالک اشتر نایب قهرمان ، وحدت سراح و نوین کشاورز با هم رقابت میکنند.

,

از نکات جالب سین این مسابقات، رویارویی دو تیم قهرمان و نایب قهرمان دوره گذشته در یک گروه با یکدیگر است که مسئولان برگزاری به آن توجه لازم را نکرده اند.

,

مسابقات فوتبال جام شهدای احمدی با حضور چهره های سرشناسی از جمله هادی دهقانی، میلاد مرادپور، محمد حسینی نژاد، رحیم دهقانی، سعید اقتداری، سعید دهقانی و حجت دهقانی برگزار می شود که می تواند به جذابیت در این رقابت ها اشاره کرد.

,

هرچند که نبود مجتبی سلیمانی بازیکن خوش اخلاق و بیاد ماندنی کاپیتان تیم ستارگان احمدی این رقابتها را تحت تاثیر قرار خواهد داد اما جوانانی همانند مهرداد عالی پور ، محمد قادری و برداران دهقانی (سعید و مهدی) در این تورنمت باعث شکوفایی استعداد های جدید تیمشان می شوند.

,

مسابقات فوتبال جام شهدای احمدی از دوم فروردین سال ٩۶ آغاز و تا هفتم فروردین ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه