اخبار داغ

فرماندار سابق کرج در واکنش به هزینه نجومی سفر هیات دولت:

شهرداری کرج برای سفر احمدی نژاد ۶۰ تا ۸۰ میلیون هزینه کرد

شهرداری کرج برای سفر احمدی نژاد ۶۰ تا ۸۰ میلیون هزینه کرد
ایران نژاد: برای سفر دکتر احمدی نژاد به البرز شهرداری کرج طبق اظهارات مهندس آقازاده شهردار وقت مبلغ حدوداً بین ٦٠ تا ٨٠ میلیون تومان هزینه کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مهدی ایران نژاد فرماندار کرج در دولت قبل در خصوص انتشار لیست هزینه های شهرداری کرج در سفر هیات دولت به استان البرز به خبرنگار "تیتر1" گفت: در دولت قبل رئیس جمهور دو سفر به البرز داشتند، یک سفر آن بازدید از کارخانه دارویی سِوِن بود که چند ساعت بیشتر طول نکشید و ما هیچ هزینه ای نداشتیم، سفر بعد هم کمتر از یک نیم روز برگزار شد، ما در این سفر هیچ اعتبار و بودجه ای مخصوص استقبال و این مراسمات نداشتیم و صرفاً استانداری یک سری هزینه متعارف داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, "تیتر1" ,

فرماندار سابق کرج افزود: در خصوص پخش شایعه ای مبنی بر اینکه در دولت قبل و سفرهای گذشته هم وضعیت بوده و چنین هزینه هایی نامتعارفی صرف می شده است، به هیچ وجه این طور نیست، برای سفر دکتر احمدی نژاد به البرز شهرداری کرج طبق اظهارات مهندس آقازاده شهردار وقت مبلغ حدوداً بین ٦٠ تا ٨٠ میلیون تومان هزینه صورت گرفته است.

,

ایران نژاد در ادامه گفت: هنگام برگزاری انتخابات شهرداری در همان دوره که ما انتخابات را برگزار کردیم بیش از 1000 صندوق رای داشتیم و در هر صندوق حداقل پانزده نفر کار می کردند، با این وجود هزینه سه وعده غذای آنها به 100 میلیون نرسید.

,

ایران نژاد با اشاره به سفر رئیس جمهور سابق به کرج گفت: در آن سفر که دیدار مردمی هم بود هزینه های ناچیزی انجام شد، مقداری پلاکارد، پارچه و هزینه تزیین جایگاه؛ البته از ظرفیت های سخت افزاری و انسانی نهادها و ادارات استفاده می شد اما هزینه ریالی بسیار ناچیز بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه