اخبار داغ

اولین سالگرد شهدای مدافع حرم اردبیل و عملیات بدر و خیبر برگزار شد

اولین سالگرد شهدای مدافع حرم اردبیل و عملیات بدر و خیبر برگزار شد
اولین سالگرد شهید هاشم دهقانی نیا نخستین شهید مدافع حرم استان اردبیل و شهید جاوید الاثر مدافع حرم علی آقایی با حضور گسترده مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، امروز همزمان با ایام فاطمیه اولین سالگرد شهید هاشم دهقانی نیا، نخستین شهید مدافع حرم استان اردبیل و شهید جاوید الاثر مدافع حرم علی آقایی و گرامیداشت شهدای والامقام عملیات بدر و خیبر با حضور گسترده مردم و مسئولان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر،,

مادران شهدا این شیر زنان ایران اسلامی با الهام از رفتار شایسته حضرت زهرا (سلام الله علیها) و ام‌البنین در مسأله دفاع از حریم ولایت و امامت در دوران جنگ تحمیلی با لبیک به ولی فقیه زمان امام خمینی (رحمت الله علیه) ثابت کردند در پیشگاه بانوی دو عالم روسفید و سربلندند.

,

واضح است تربیت شهیدان در دامان مادران عاشورایی است که جان فرزندان جامعه اسلامی را به آبشخور تعالیم علمای مجاهد متوجه می‌سازد و نیز این همراهی همسرانی صبوری است که برای سرپرست خانواده امکان پرواز به آسمان رهایی را میسر می‌سازد.

,

صبوری و تلاش‌های همسران شهدای گرانقدر را که با ایثارگری‌هایشان و هم‌چنین با قبول مسئولیت، سرپرستی و تربیت یادگاران آن عزیزان، دفاع از کشورمان را به‌شایستگی انجام دادند ارج می‌نهیم.

,

 آری مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند که همواره شایسته تقدیر و سپاسگزاری‌ جامعه بوده و خواهند بود.

,

همچنین در این مراسم علاوه بر مداحی ، و سخنرانی کلیپی از شهدا پخش و از کتاب شهید مدافع حرم رونمایی شد.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه