اخبار داغ

رئیس اداره میراث فرهنگی طرقبه شاندیز:

ظرفیت اسکان ۳۵۰۰ مسافر در شهرستان وجود دارد/ شروع به کار ستاد خدمات سفر طرقبه شاندیز

ظرفیت اسکان ۳۵۰۰ مسافر در شهرستان وجود دارد/ شروع به کار ستاد خدمات سفر طرقبه شاندیز
رئیس اداره میراث فرهنگی طرقبه شاندیز ضمن اعلام اجرای مانور آغازین ستاد خدمات سفر شهرستان در ۲۵ اسفندماه اظهار کرد: ۲۰ جشن، مسابقه و جشنواره درایام نوروز،۷ مورد نمایشگاه و بازارچه عرضه صایع دستی و سوغاتی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حشمت الله متین‌فر رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طرقبه شاندیز در گفتگو با طرقبه‌نیوز، ضمن اشاره به تشکیل کمیته های 9 گانه ستاد خدمات سفر شهرستان افزود: تمامی بخش ها فعال هستند، مسئولین کمیته ها انتخاب و برنامه های دستگاه ها مشخص شده است که توان سنجی صورت گرفته و در ایام نوروز 96 اجرایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی گفت: با توجه به ظرفیت اسکان در سطح شهرستان با لحاظ هتل ها، مهمان پذیرها، خانه های مسافر و مدارس جمعا می توانیم بیش از 3500 مسافر را در طرقبه شاندیز اسکان دهیم که ظرفیت مناسبی تلقی می شود و البته در شرایط بحران به این ظرفیت افزوده می شود.

,

 

,

رئیس اداره میراث فرهنگی طرقبه شاندیز با اعلام استقرار  2 پایگاه امدادی هلال احمر، اورژانس به صورت مجزا در بخش های طرقبه و شاندیز و همچنین آمادگی گروه های دیگری از جمله امدادخودرو، کانون جهان گردی، کشیک قضات و شورای حل اختلاف، داروخانه، شرکت های بیمه و راهدارخانه ها برای ارائه خدمات افزود: خدمات امدادی، بهداشتی و انتظامی برای این ایام پیش بینی شده است و همچنین6 مرکز راهنمای مسافردر ایام نوروز به منظور اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران مستقر هستند.

,

 

,

وی ضمن اعلام اجرای مانور آغازین ستاد خدمات سفر شهرستان در 25 اسفندماه اظهار کرد: نیروهای نظارتی تأسیسات گردشگری و بیش از 15 بازرس موضوع نظارت بر اصناف را بر عهده دارند که از ابتدای اسفندماه  همه روزه بازدید دارند و ناظرین دانشگاه علوم پزشکی به منظور بازدید از اقلام خوراکی نیز در این ایام فعال هستند که در مجموع ناظرین همکار با ستاد خدمات سفر شهرستان بیش از 40 نفر اعلام شده است.

,

 

,

متین فر با اشاره به فعال شدن خدمات رفاهی و فرهنگی موزه مردم شناسی طرقبه شاندیز بیان کرد: 20 جشن، مسابقات و جشنواره درایام نوروز، 7 مورد نمایشگاه و بازارچه عرضه صایع دستی و سوغاتی و 2 بازارچه در طرقبه و شاندیز ارزاق عمومی و مایحتاج مردم را تأمین خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه