اخبار داغ

دوتابعیتی‌ها و آخرین امیدهای ابقای دولت یازدهم

دوتابعیتی‌ها و آخرین امیدهای ابقای دولت یازدهم
اینکه وزیر اطلاعات وعده رسیدگی به پرونده مسئولین دوتابعیتی را داده و اینکه این وعده در نزدیکی انتخابات ارائه شده امری است که شاید پشت پرده‌هایی عمیق داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، از چند روز قبل وزیر اطلاعات وعده‌ی برخورد با مسئولین و استاندارانی را داده که دوتابعیتی هستند. حال سوال این است این وعده که از سوی وزیر محترم دولت تدبیر و امید ابلاغ شده احساس مسئولیت است یا حاشیه‌سازی؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از اروم نیوز، از چند روز قبل وزیر اطلاعات وعده‌ی برخورد با مسئولین و استاندارانی را داده که دوتابعیتی هستند. حال سوال این است این وعده که از سوی وزیر محترم دولت تدبیر و امید ابلاغ شده احساس مسئولیت است یا حاشیه‌سازی؟!, اروم نیوز,

اما دلیل اینکه این ابلاغیه از سوی وزارت اطلاعات مطرح شد چیست؟

,

ماجرا از آن‌جایی آغاز می‌شود که از مدت‌ها قبل شنیده می‌شود تعدادی از استانداران که نمایندگان اصلی دولت در استان‌ها می‌باشند دارای تابعیتی مضاعف بوده و در صورتی اگر به این وضعیت رسیدگی نشود مشکلات زیادی برای دولت پیش خواهد آمد.

,

وزیر اطلاعات هم این وعده را در راستای نیل به اهداف والای جلب اعتماد مردم در نزدیکی انتخابات حساس ریاست‌جمهوری داده تا خیال مردم از بابت حضور متخلفین در کابیه راحت باشد! اما چرا اکنون و در آخرین نفس‌های دولت یازدهم به فکر این کار افتاده‌اند خود جای سوال و تعجب دارد!

,

خوب است دولت حداقل برای یک بار هم شده به این وعده رسیدگی به مسئولین و استانداران دوتابعیتی عمل کند تا شاید این بار مردم نگویند این هم بازی جدیدشان است تا ما را دلخوش کنند که دولت همواره به فکر مردم وجامعه است.

,

از این رو وزارت اطلاعات برای عملی کردن این وعده خود از مردم و دستگاه‌های مسئول درخواست کرده تا افرادی‌که دارای دوتابعیت هستند را به آن‌ها معرفی کنند! این یعنی دولت قادر به شناسایی نبوده و تمام اسناد و مدارک مربوط به مسئولین دوتابعیتی در آرشیو دولت نیز گویای وضعیت نیست!

,

البته با توجه به سابقه درخشان دولت که همواره درپوش گذاشتن بر وعده‌های خود است این هم می‌تواند یکی از همان موارد باشد که تنها حاشیه‌سازی کوچکی بیش نباشد.

,

باید منتظر ماند و دید آیا واقعا رسیدگی به این دوتابعیتی‌ها واقعی است یا همان سیاست درپوش‌گذاری؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه