اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن شهرستان رشتخوار خبر داد؛

اختصاص وام مسکن برای روستای سیل‌زده حوض کرم رشتخوار

اختصاص وام مسکن برای روستای سیل‌زده حوض کرم رشتخوار
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وارد شدن خسارت توسط سیل به برخی از منازل در روستای حوض کرم شهرستان رشتخوار این روستا در اولویت دریافت وام 18 تا 20 میلیونی مسکن روستایی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، علیرضا میکانیکیان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان رشتخوار صبح امروز در رابطه با منازل سیل‌زده در بخش جنگل شهرستان رشتخوار گفت: در پی بارش‌های هفته گذشته و وارد شدن سیلاب به برخی از منازل در روستای 45 خانواره حوض کرم در بخش جنگل شهرستان رشتخوار و در پی سفر فرماندار به این روستا، مردم محروم روستای حوض کرم بدون نوبت وام مسکن می‌تواند دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,

وی در ادامه با اشاره به اینکه سهمیه شهرستان رشتخوار در رابطه با ساخت‌وساز منازل روستایی 450 سهمیه بود است، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 300 مورد از سهمیه‌های شهرستان در بحث ساخت‌وساز منازل روستایی پرداخت و 150 سهمیه دیگر با اولویت روستای دچار حادثه و درگیر سیل دیگر نقاط شهرستان خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه وام‌های ساخت منازل روستایی بین 18 تا 20 میلیون تومان است، اظهار داشت: متقاضیان با ارائه درخواست می‌توانند از دریافت وام با نرخ سود 5 درصد با باز پرداخت 12 ساله بهره‌مند شوند.

,

وی در پایان ضمن درخواست از توجه بیشتر مردم در بحث حساس ساخت‌وسازهای منازل، گفت:  مقاوم‌سازی منازل و توجه به سازه‌های مورداستفاده در ساخت منازل در مواقع وقوع حوادث ایمنی بیشتر خانه و خانواده‌ها را در بر خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه