اخبار داغ

به همت کانون های مساجد استان سمنان؛

طرح یاوران نماز با هدف افزایش آگاهی پیرامون نماز برگزار می شود

طرح یاوران نماز با هدف افزایش آگاهی پیرامون نماز برگزار می شود
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری کانون مساجد استان سمنان به اشاره به اجرای طرح یاوران نماز گفت: این طرح، با هدف بالابردن سطح دانش پیرامون نماز در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان است همچنین رویکردهای بسیاری را دنبال می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از قومس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان امروز شنبه در نشست یاوران نماز با اشاره به  ارزش و اهمیت والای نماز گفت: قرآن کریم به جا آوردن این فریضه  را سبب رستگارى انسان ها مى‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه بی تردید، نماز زیباترین و کامل ترین شکل عبادت و پرستش است عنوان کرد: همه ما آگاهی داریم که سرنوشت مان در روز قیامت به نماز بستگى خواهد داشت.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری کانون مساجد استان سمنان با اشاره به توجه ویژه به این فریضه الهی و شناساندن آن به نسل جوان اضافه کرد: بی شک، با  ارائه برنامه های فرهنگی و فعالیت هایی از این دست، می توان در جذب حداکثری جوانان به مساجد موفق بود.

,

حدادیان در ادامه با بیان اینکه این مهم نقش بسزایی در جلوگیری از ورود فرهنگ بیگانه به کشور دارد گفت: ایجاد فضا و محیط های معنوی برای جوانان در باورهای اعتقادی آنها موثر است.

,

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح یاوران نماز در کانون های مساجد استان سمنان، با هدف بالابردن سطح دانش پیرامون نماز است خاطرنشان کرد: این طرح رویکردهای بسیاری را دنبال می کند.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری کانون مساجد استان سمنان ابراز کرد: فراگیر کردن این فریضه الهی، ایجاد شبکه‌های مردمی یاوران نماز و ارتقاء سطح کمی و کیفی اقامه نماز را از دیگز رویکردهای مهم این طرح برشمرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین حدادیان  با بیان اینکه  طرح‌های یاوران نماز به همراه برنامه های جامع فرهنگی، تبلیغی در حال اجرا می باشد افزود: از دیگر فعالیت های مهم این طرح می توان به برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها، فعالیت در فضای مجازی اشاره کرد.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کانون تخصصی نماز با ارائه خدمات فرهنگی در خصوص فرهنگ نماز به سایر کانون‌ها مساجد استان خدمت رسانی می کند عنوان کرد: از جمله کارکرد های دیگر طرح یاوران نماز، تولید الگوی موثر در زمینه تبلیغ همچنین تبلیغ چهره به چهره، می باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه