اخبار داغ

بحران اهواز، واکنش دولت و جای خالی احمد کاظمی ها

بحران اهواز، واکنش دولت و جای خالی احمد کاظمی ها
اگر شهید احمد کاظمى هم وضعیت اهواز را دیده بود، گرد و غبار را حمل بر عذاب الهى کرده بود؟ یا باز هم خواب را بر خود حرام کرده بود و از روز اول امکاناتش را برده بود اهواز و به داد آنهایى که گرد و غبار نفسشان را بند آورده بود رسیده بود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه،دارم فکر میکنم اگر شهید احمد کاظمى هم وضعیت اهواز را دیده بود، گرد و غبار را حمل بر عذاب الهى کرده بود؟ یا باز هم خواب را بر خود حرام کرده بود و از روز اول امکاناتش را برده بود اهواز و به داد آنهایى که گرد و غبار نفسشان را بند آورده بود رسیده بود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ندای ارومیه،دارم فکر میکنم اگر شهید احمد کاظمى هم وضعیت اهواز را دیده بود، گرد و غبار را حمل بر عذاب الهى کرده بود؟ یا باز هم خواب را بر خود حرام کرده بود و از روز اول امکاناتش را برده بود اهواز و به داد آنهایى که گرد و غبار نفسشان را بند آورده بود رسیده بود؟, ندای ارومیه,

او کسى است که وقتى زلزله بم اتفاق افتاد و همه سیستم ادارى و خدمات رسانى فرماندارى بم در ساعات اولیه از کار افتاد، تمامى امکانات نیروى هوایى سپاه از هواپیما و هلى کوپتر را به آنجا برد و خودش هم رفت مستقر شد و تا دولت برسد بیش از سه هزار مجروح را با ٦٠٠ پرواز از بم خارج کرد و جان هزاران انسان را بدون اینکه به این فکر کند که این زلزله عذاب الهى است نجات داد.

,

دستاورد انقلاب اسلامى، دموکراسى نیست. دستاورد انقلاب اسلامى انسانهایى است مؤمن مثل شهید احمد کاظمى که براى خدمت به مردم دو شبانه روز را داخل ماشین لندکروز روى باند فرودگاه مى گذراند و بیخوابى مى کشد تا دولت برسد و بابت این خدمت گزارشى هم به کسى نمى دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه