اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان:

دوره آموزشی تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می شود

دوره آموزشی تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی در سمنان برگزار می شود
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با اشاره به اینکه انقلاب ما، یک انقلاب فکری بود، گفت: تبیین و شناسایی اندیشه های امام راحل (ره) و بازگویی دیدگاه های مقام معظم رهبری هدف دوره آموزشی تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد در گفتگو با خبرنگار قومس با بیان اینکه این دوره آموزشی در 2 سطح برگزار می شود گفت: مخاطبین این دوره در سطح اول طلاب و دانش جویان و سطح بعد، دانش آموزان می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس,

وی با اشاره به اینکه متقاضیان شرکت در دوره آموزشی، تربیتی گفتمان انقلاب اسلامی، می توانند از تاریخ 2 الی 8 اسفندماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.bonyyad.ir ثبت نام خود را انجام دهند اظهار کرد: در صورتی که داوطلبان برای حضور در این کلاس ها،  به حد نصاب (15 ای 25) نفر برسند،  این دوره از 10  اسفند ماه آغاز می شود.

, www.bonyyad.ir,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان در ادامه با بیان اینکه این دوره آموزشی دوره ای دو ساله و در 8 ترم برپا می شود خاطرنشان کرد:  کلاس ها هر هفته و به صورت یک جلسه یک ساعت و نیم خواهد بود و و هر ترم آن نیز 12 جلسه می باشد.

,

مهدوی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انقلاب ما، یه انقلاب فکری بود ابراز کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها، تبیین و شناسایی اندیشه های امام راحل (ره) به عنوان بنیان گذار این تحول بزرگ  همچنین بازگویی دیدگاه های مقام معظم رهبری است.

,

وی با بیان اینکه جوانان و نسل امروز ما، امام را درزمان خود ندیده  و به تبع آن درک کاملی نیز از این امر ندارند اذعان کرد: آشنایی با این مسائل از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

,

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان سمنان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و جنگ نرم دشمنان اسلام بر علیه ایران اسلامی تصریح کرد: امروز تنها شاهد جنگ موشک ها نیستیم و دشمنان جنگ نرم و اعتقادی را آغاز کرده اند.

,

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نژاد با بیان اینکه دشمن با بکار بستن تمامی حیله و مکر خود سعی در تزریق و داخل کردن افکار خود به جوانان ما را دنبال می کند خاطرنشان کرد: بی شک خطر بزرگی که شدیدا کشورهای جهان سوم همچنین کشور ما را تهدید می کند تهاجم فرهنگی  و ورود فرهنگ بیگانه به سرزمین ما است.

,

وی با اشاره به اهمیت هنر دشمن شناسی در جوانان این مرز و بوم اظهار کرد: اگر جوانان ما، دشمن را به نحوی شفاف و همانگونه که امام (ره) ارزیابی کردند بشناسند، تفکر انقلابی در آنها افزایش یافته و منش و رویکردهای امام را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار می دهند و به آسانی در دام دشمنان نخواهند افتاد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه