اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی سبزوار خبر داد:

کاهش اعتبار تسهیلات خود اشتغالی سبزوار به یک سوم

کاهش اعتبار تسهیلات خود اشتغالی سبزوار به یک سوم
رئیس اداره بهزیستی سبزوار گفت: اعتبارات خوداشتغالی سبزوار نسبت به سال گذشته به یک‌سوم تقلیل یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه کسرایی در گفت‌وگو با بصیر سبزوار بابیان اینکه در سال گذشته 4میلیارد و 500میلیون تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان این اداره اعطاشده است اظهار داشت : این رقم در سال جاری به یک سوم کاهش پیداکرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی با اشاره به اقدامات این اداره درراستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد شغل برای مددجویان ادامه داد: بالغ‌بر 200نفر از مددجویان این نهاد در سال جاری موفق به دریافت وام‌های خوداشتغالی درزمینهٔ های مختلف شده‌اند.

,

کسرایی بابیان اینکه توجه به ایجاد بستر مناسب شغلی برای بهبودیافتگان از دام اعتیاد از اولویت‌های اداره است تصریح کرد: 5درصد از اعتبارات تسهیلات به این افراد اختصاص‌یافته است.

,

رئیس اداره بهزیستی سبزوار به مقوله تأمین مسکن معلولین اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون با استفاده از تسهیلات بلاعوض و آورده مددجویان تاکنون سه واحد تحویل‌شده است.

,

وی ادامه داد : در ابتدای امر سهمیه سبزوار برای مسکن معلولین در روستاها 54 واحد بود که خوشبختانه این محدودیت در خصوص مسکن معلولین روستای اعمال نخواهد شد هیچ سقفی برای ثبت‌نام وجود ندارد.

,

کسرایی به ایجاد گروه‌های مالی خرد در روستاها اشاره کرد و افزود: در این گروه‌ها با ایجاد صندوق‌های خودیاری اقدام به پرداخت وام‌های ضروری با ضمانت‌های زنجیری می‌شود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه