اخبار داغ

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در شیرگاه:

مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند/ تا خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد

مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند/ تا خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تا مردم ما زنده‌اند و خون شهدا جاری است، دشمن حق ورود به کشور را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سید هادی حسینی در سالگرد حماسه هفتم اسفند شیرگاه به‌عنوان یکی از بسیجیان حاضر در آن شب، اظهار کرد: از یک ماه قبل از واقعه، شایعه ورود منافقین به شهر را داشته‌ایم و گروه‌های مختلف در نقاط مختلف شهر نگهبانی می‌داده‌اند و تقریباً یک هفته پیش از حمله بسیج، نگهبانی‌های داخل شهر جمع شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی در رابطه با زمان وقوع حمله، افزود: پیش از تعویض نگهبانی در حدود ساعت 10 شب، من نگهبان قسمت پشت حیاط سپاه بودم و با شلیک آر پی جی و نارنجک سنگین حمله شدید به ساختمان کوچک شهر آغاز شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه تنها فرد آموزش‌دیده در میان یسیجیان آن شب، سرهنگ رهنما بود، تصریح کرد: پس از آغاز حمله، شروع به مقاومت کردیم و پس از جراحت برخی از بسیجیان، من و دو نفر از بسیجیان دیگر دستگیر شدیم.

حسینی خاطرنشان کرد: پس از دستگیری، در داخل اتاق راه‌آهن، صدای الله‌اکبر مردم شهر را از همه گوشه و کنار شهر شنیدیم که به سمت مقر بسیج می‌آمدند و منافقین با متوجه شدن این امر به سمت ما آتش گشودند و دو نفر از ما شهید شدند و من نیز به بیمارستان انتقال یافتم.

وی با اشاره به اینکه هفت اسفند شیرگاه، 31 روز پس از واقعه 6 بهمن آمل اتفاق افتاد، افزود: دشمن گمان داشت که اگر به شهرها حمله کند موفق خواهد شد و اگر در شهر بزرگ آمل موفق نشد در شهرهای کوچک موفق خواهد شد، اما مردم شیرگاه دشمن را ناامید کردند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: تا مردم ما زنده‌اند و خون شهدا جاری است، دشمن توان ورود به کشور را ندارد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه