اخبار داغ

اعلام اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای

اعلام اسامی برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای
طی مراسمی که شامگاه روز جمعه 6 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد؛ یازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های 100 ثانیه‌ای با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسامی برگزیدگان 8 بخش شامل: مسابقه «بین‌الملل»، مسابقه «ملی»، بهترین فیلم «اقتصاد مقاومتی و فرهنگ کار»، «مسیر تجربه»، «دستاوردهای فنی و تکنیکی»، «جایزه ویژه دبیر»، «بهترین فیلم از نگاه تماشاگران» و جایزه «بهترین فیلم جشنواره» به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

1- جوایز بخش بین‌الملل

, 1- جوایز بخش بین‌الملل,

تندیس جشنواره و دیپلم افتخار در بخش فیلم انیمیشن به doosun shin (دو سون شین) برای کارگردانی فیلم fox tale (فاُکس تَله) از سریلانکا/ تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم مستند به olga poliektova- jaume quiles campos (اُلگا پالیک تووآ - جِی­می کایلمه کاموس)  برای کارگردانی فیلم Chripajas  (کرِی پا جاس) از روسیه/ تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی در بخش فیلم داستانی به ahmad vahid omidi (احمد وحید امیدی) برای کارگردانی فیلم fisherman (فیشِرمَن) از افغانستان اهدا شد.

, doosun shin, fox tale, olga poliektova- jaume quiles campos , Chripajas, ahmad vahid omidi, fisherman,

ضمنا لوح تقدیر این بخش به (فلو­رن­دی­نا پَرِ دِز) برای کارگردانی انیمیشن imajiation (ایمَجینِیشِن) از اروگوئه، donjeta hyseni (دُن­یِ­تا ، هو سِ نی) برای کارگردانی فیلم داستانی cornice (کُرنیز) از آلبانی و hermes mangia lardo (هِرمِس مان­جیا لاردُ) برای کارگردانی انیمیشن teddy bear (تِدی بِر) از ایتالیا تعلق گرفت.

, imajiation, imajiation, donjeta hyseni, donjeta hyseni, cornice, cornice, hermes mangia lardo, hermes mangia lardo, teddy bear, teddy bear,

2- جایزه بهترین فیلم اقتصاد مقاومتی و فرهنگ­کار

, 2- جایزه بهترین فیلم اقتصاد مقاومتی و فرهنگ­کار,

لوح تقدیر و جایزه نقدی 30 میلیون ریالی به کیوان احمدی برای کارگردانی فیلم مستند قفل از اصفهان رسید.

, 30 میلیون ریالی, کیوان احمدی, قفل, اصفهان, رسید.,

3- جوایز بخش مسیر تجربه

, 3- جوایز بخش مسیر تجربه,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم پویانمایی به مبلغ 30 میلیون ریال به مهدی خروشی برای کارگردانی فیلم دست­های کوچک از اردبیل

, پویانمایی, 30 میلیون ریال , مهدی خروشی , دست­های کوچک, اردبیل,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم مستند به مبلغ 30 میلیون ریال به محمدفرج­زاده برای کارگردانی فیلم تیشه روزگار از کردستان

, مستند, 30 میلیون ریال , محمدفرج­زاده , تیشه روزگار, کردستان,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم داستانی به مبلغ 30 میلیون ریال به اکبر تراب­پور برای کارگردانی فیلم برای پدرم از همدان

, داستانی, 30 میلیون ریال , اکبر تراب­پور , برای پدرم, همدان,

4- آثار برگزیده بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی

, 4- آثار برگزیده بخش دستاوردهای فنی و تکنیکی,

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به اسماعیل عظیمی برای خلاقیت و نوآوری در فیلم داستانی صف از قم ، سیدمحمدرضا سجادیان برای فیلمبرداری فیلم داستانی کانتینر 401 از تهران و محمدحسین فلاح برای جلو­ه­های بصری در فیلم داستانی به خانواده برمیگردیم از تهران

, 30 میلیون ریال , اسماعیل عظیمی, خلاقیت و نوآوری , صف, قم, ، سیدمحمدرضا سجادیان , فیلمبرداری , کانتینر 401, تهران, و محمدحسین فلاح , جلو­ه­های بصری, به خانواده برمیگردیم, تهران,

5- جوایز بخش مسابقه ملی

, 5- جوایز بخش مسابقه ملی,

برگزیدگان انیمیشن

, برگزیدگان انیمیشن,

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال به معین منصوری‌فرد برای کارگردانی فیلم جنگ از کرمان و آذر منصوری برای کارگردانی فیلم معلق از کردستان اهدا شد.

, 50 میلیون ریال, معین منصوری‌فرد, جنگ, کرمان, آذر منصوری, معلق, کردستان,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم پویانمایی به مبلغ 80میلیون ریال به احسان معصوم برای فیلم نقش­زندگی از قزوین تعلق گرفت.

, 80میلیون ریال , احسان معصوم , نقش­زندگی , قزوین,

برگزیدگان مستند

, برگزیدگان مستند,

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال به جمشید فرجوند فردا برای کارگردانی فیلم امید سپید از کردستان و علی کیوان برای کارگردانی فیلم برکت از خراسان رضوی اهدا شد.

, 50 میلیون ریال, جمشید فرجوند فردا, امید سپید, کردستان, و علی کیوان , برکت, خراسان رضوی,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم مستند به مبلغ 80 میلیون ریال به محمدحسنی برای کارگردانی فیلم آهن­نگاره از تهران اهدا شد.

, 80 میلیون ریال , محمدحسنی , آهن­نگاره , تهران,

برگزیدگان داستانی

, برگزیدگان, داستانی,

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 50 میلیون ریال به علی­عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم من­تو­ما2 از تهران و مجید برهانی برای کارگردانی فیلم صدای­من از کرمان اهدا شد.

, 50 میلیون ریال, علی­عرفان فرهادی, من­تو­ما2, تهران , مجید برهانی, صدای­من, کرمان,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین کارگردانی فیلم داستانی به مبلغ 80 میلیون ریال به محمدحسین امامی­همدانی برای کارگردانی فیلم حضرت مهندس از تهران اهدا شد.

, 80 میلیون ریال , محمدحسین امامی­همدانی , حضرت مهندس, تهران,

6- جایزه ویژه دبیر جشنواره

, 6- جایزه ویژه دبیر جشنواره ,

لوح تقدیر و جایزه ویژه دبیر جشنواره به مبلغ 30 میلیون ریال به عطیه­سادات حجتی برای کارگردانی فیلم داستانی همزاد از تهران تعلق گرفت.

, 30 میلیون ریال , عطیه­سادات حجتی , همزاد , تهران,

7- بهترین فیلم از نگاه تماشاگران

, 7- بهترین فیلم از نگاه تماشاگران,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 30 میلیون ریال به علی عرفان فرهادی برای کارگردانی فیلم من­تو­ما2 از تهران تعلق گرفت.

, 30 میلیون ریال, علی عرفان فرهادی , من­تو­ما2 , تهران , .,

8- جایزه بهترین فیلم جشنواره

, 8- جایزه بهترین فیلم جشنواره,

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بهترین فیلم جشنواره به مبلغ 120 میلیون ریال به حسین دارابی برای کارگردانی فیلم داستانی چشم به راه از تهران اهدا شد.

, 120 میلیون ریال , حسین دارابی , چشم به راه, تهران,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه