اخبار داغ

در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

آقای استاندار الان وقت گزارش دادن است نه قول دادن/ دیدار شما با جوانان تنها جنبه تبلیغاتی دارد/ مردم از دولت تدبیر نا امید شده اند

آقای استاندار الان وقت گزارش دادن است نه قول دادن/ دیدار شما با جوانان تنها جنبه تبلیغاتی دارد/ مردم از دولت تدبیر نا امید شده اند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه زابل عنوان کرد: استاندار در دیدار با جوانان نه تنها به دنبال رفع مشکلات این قشر نیست بلکه این دیدار تنها جنبه تبلیغاتی و تشریفاتی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اوشیدا حسن شهریاری در جلسه هم اندیشی استاندار با جوانان مطالبه گر سیستان و بلوچستان خطاب به وی اظهار داشت: دولت هرچند وقت مرز را گشوده و ‌پس از مدت زمان کوتاهی می بندد که این موضوع تنها سبب بی اعتمادی تجار می شود.

وی با بیان اینکه، نه تنها ما بلکه تمامی مردم از دولت تدبیر و امید ناامید شده اند ادامه داد: بگویید درآمد کسب شده از مرز توسط دولت چقدر است و درخصوص مطالباتی که ائمه جمعه منطقه سیستان که هر جمعه از تریبون نماز جمعه و حتی در دیدار با شما بیان شد چه عملکردی داشتید؟

شهریاری تاکید کرد: با توجه به اینکه شما به عنوان استاندار جوان باور لقب گرفته اید اعلام کنید چه عملکردی در حوزه جوانان داشته اید.

وی در ادامه به عملکرد ضعیف استانداری در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: دانشگاه زابل در حوزه اقتصاد مقاومتی نسبت به استانداری عملکرد بسیار بهتری داشته است که این موضوع حتی سبب افت در حوزه علمی آن شده است.

شهریاری در پایان گفت: با اینکه سیستان دارای ظرفیت بسیار خوبی در حوزه دپو کالا جهت ایجاد اشتغال می باشد اما این ظرفیت نادیده گرفته شده است.

 گفتنی است در این دیدار جمعی از جوانان نیز به بیان دیدگاه های خود در خصوص مشکلات شمال سیستان و بلوچستان پرداختند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه