اخبار داغ

شهید زنده هشت سال دفاع مقدس:

استاندار دشنه عقده‌های حقارت خود را بر قلب دینداران فرو کرد/ مردم باید مراقب باشند

استاندار دشنه عقده‌های حقارت خود را بر قلب دینداران فرو کرد/ مردم باید مراقب باشند
استاد حوزه و دانشگاه گفت: پرویزی، هنرمندان را کوچک کرده و به تمسخر گرفت و دشنه عقده‌های حقارت خود را بر قلب دینداران فرو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد صادقی سرایانی استاد حوزه و دانشگاه مشهد مقدس که به شهید زنده معروف است، در گفتگو با سرایان بیدار، در خصوص سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی بابیان‌این‌که من سخنان استاندار را کاملا گوش کردم گفت: واقعا باید برای هنر گریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرایان بیدار،,

 

,

وی افزود: در مظلومیت هنر همین بس که شخصی مانند پرویزی به ستایش از آن می‌پردازد و سخنان او بیشتر تحقیرهنر بود تا این‌که از هنر تعریف کند.

,

 

,

شهید زنده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی هم به هنر توهین کرد و هم هنر را به لجن کشید.

,

 

,

صادقی سرایانی اضافه کرد: پرویزی، هنرمندان را کوچک کرده و به تمسخر گرفت و دشنه عقده‌های حقارت خود را بر قلب دینداران فرو کرد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: استاندار، تفکر انقلابی را ظالمانه با تفکر طالبانی پیوند داد و سخنان او بیشتر از جنبه نفسانیش سرچشمه گرفت تا جنبه انسانیش.

,

 

,

استاد حوزه و دانشگاه گفت: زمانی نفس سلطان هدایت شود، عقل به اسارت جهل درمی‌آید و زبان مجری و سرباز نفس می‌گردد و وجدان را می‌کشد و حیا را به باد می‌دهد.

,

 

,

صادقی سرایانی اظهار کرد: باور کنید خبر از توطئه‌ای کثیف می‌دهد که مردم باید مراقب باشند و نگذارند کلید دروغ به نام هنر از پوستین حیله و فریب بیرون آید و جامعه و مردم را به بازی بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه