اخبار داغ

آقای دکتر پشتیبانی از نماینده ولایت باید با اقدام و عمل باشد

آقای دکتر پشتیبانی از نماینده ولایت باید با اقدام و عمل باشد
در برخی از اشخاص متاسفانه جریان حاشیه ساز موفق شده اند، خطر این جریان این است که با تزویر ؛ بدنبال ایجاد کردن زاویه های فراوان ، با ولایت فقیه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، این روزها اخبار مهمی از اوضاع و احوال بیرجند و استان به گوش می رسد، ائمه جمعه بصیر خراسان جنوبی در جلودار دفاع از ارزش های انقلابی و اسلامی در محکومیت سخنان شرم آور استاندار غیربومی خراسان جنوبی به تأسی از تأکیدات و توصیه های نماینده ولی فقیه در استان به صحنه آمدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

اما آنچه که در این جریان بسیار نگران کننده است، سناریوی ایجاد فاصله بین خواص است، که باید گفت در برخی از اشخاص متاسفانه جریان حاشیه ساز موفق شده اند. خطر این جریان این است که با تزویر ؛ بدنبال ایجاد کردن زاویه های فراوان، با ولایت فقیه است.

,

 

,

اینکه برخی ها در سخنان خود به دیدار با نماینده ولی فقیه اشاره می کنند بهتراست شفاف بگویند که آیا در این دیداری که برای خود رزومه قرار می دهند ، حضرت استاد آیت الله عبای چه توصیه ها و رهنمودهایی برای وضعیت این روزهای استان به شما داشته اند؟ بهتر است که اگر قرار است جایی از نماینده ولایت در کلام مایه بگذارید، صادقانه با مردم سخن بگویید و از کم و کیف این دیدار که ادعا می کنید برای مردم بیان کنید!!!!

,

 

,

راه نماینده حضرت آقا در استان براساس اصول و ارزش هاست و الحمدالله تمامی جریانات سیاسی، دینی، مذهبی، فرهنگی و سایر اقشار مردم بر این مهم آگاهند، استدعا داریم بصیرت بخرج دهید بر آنچه که مواضع حضرت استاد آیت الله عبادی است، دقت نمایید چرا که تاریخ نشان داده است که ایشان در طول سالیان عمر خود ذره ای دچار حب و بغض های دنیای نشده است و هیچگاه تن به بازی ها و کاسبی های سیاسی نداده است.
 

,
,

 

,

امروز اگر مدعی همراهی با نماینده ولی فقیه هستید، بایستی همراه با اقدم و عمل باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه