اخبار داغ

فرق استانداران خراسان جنوبی و گیلان/ توصیه های استاندار گیلان به دخترش

فرق استانداران خراسان جنوبی و گیلان/ توصیه های استاندار گیلان به دخترش
طوری زیست کن که دوستان خدا یارت باشند و دشمنان او به تو نفرت ورزند. چون اگر عملت دشمنان خدا را راضی کند باید در ایمانت شک نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، طی یک هفته گذشته جای جای خراسان جنوبی شاهد خروج انقلابی مردم در محکومیت اظهارات سخیف استاندار خراسان جنوبی بوده است.( رقص زن و مرد زیاد لطمه به اسلام وارد نمی کند!)

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

 

,

 

,

در این خروش همه بودند؛ نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس ، ائمه جمعه، روحانیت، زنان، بازاریان، دانشجویان و دانش آموزان؛ جالب است این روزها از خراسان جنوبی تا شمالی همه فریاد زدند اما کسی نیست بپرسد که چرا استاندار خراسان جنوبی از مردم عذرخواهی نکرد و از طرفی مدیرکل بی بصیرت سیاسی استانداری نیز واکنش های این چند روزه استان را تفرقه انگیز، غیرقانونی و ... خواندند. به قول یکی از دوستان آقای ج... اهل معامله است، سخت نگیرید!!!!
 

,
,

 

,

اما آنچه اهمیت دارد، چرا وزیر کشور و رئیس جمهور حاضر نشدند به این فتنه که توهین به اسلام ناب محمدی است، رسیدگی کنند؟ باید نگران بود از این وضعیت فکری و اعتقادی برخی از مسئولین، امروز اگر فتنه ای مشابه سال ٨٨ شکل بگیرد بازهم عده ای سکوت خواهند کرد و یا علی وار (که همان مردم هستند) در میدان خواهند بود.
 

,
,

 

,

از دولت انتظار می رفت حداقل با برکناری استاندار بی بصیرت جلوی فتنه را در استان بگیرد ، اعتقاد مردم بر این است اگر دستگاه های مربوطه نظارتی و قضایی امروز در مسئله اظهارات استاندار کوتاه بیانید و به روزمردگی بیافتند، فردا حاصل این بی توجهی ضربه های به بخش های اساسی دینی و ارزشی کشور خواهد بود . معتقدین این فتنه بیش از اینکه ضربه به مردم باشد، آرای روحانی را با خودش مثل سیل برده است و بهتراست آقای روحانی رفاقت های پرویزی و جهانگیری را کنار بگذارد و به خواسته مردم نگاه کند.
 

,
,

 

,

با این حال آقای استاندار را توصیه می کنم به خواندن وصیت نامه تنها استاندار شهید علی انصاری ؛ که شاید بتواند در امثال پرویزی ها که هوای فرهنگی استان و کشور را آلوده می کنند، تکانی ایجاد کنند.

,

بخشی از وصیت نامه شهید علی انصاری خطاب به دخترش

,

طوری زیست کن که دوستان خدا یارت باشند و دشمنان او به تو نفرت ورزند. چون اگر عملت دشمنان خدا را راضی کند باید در ایمانت شک نمود. نمی‌دانم درکدامین زمان ایمانت به ظهور خواهد رسید و نمی‌دانم که سرنوشتت به کجا خواهد انجامید ولی پدر وار به تو می‌گویم آن چنان باش که زنان اسوه روزگار بودند مانند فاطمه (س) و زینب (س) فریادرس مظلومین و خصم ظالمین باش و به خانه مظلومین در مقابل آفتاب سوزان زمان سایبان باش و بر سر ظالمین فریاد بزن درمقابل مظلوم متین و موقر باش ولی در مقابل ظالم سکوتت را بشکن و بر سرشان فریاد زن و فریادت را به شیون مبدل کن و شیون را به پیکار و پیکار را به جهاد، و لازم است که در مرحله اول جهاد با نفس را مراعات کن که خود بودن و خودپسندی ریشه اعمال نیک را نیز فنا کند....

,

 

,

 … و تو ای دخترم, کوله بارم را بر دوش گیر و فرزند شهادت باش. همرزمان تو در هفدهم شهریور ماه غوغا به پا کردند و با سمیه‌ها همراه شدند. تو نیز همچون سمیه از حق پیروی کن و بدان که هیچ مکتبی غیر از اسلام یارای پیاده کرد نعدالت اجتماعی را ندارد. بر سر مستکبرین فریاد زن, نسبت به مستضعفین خاضع باش … اما تو ای همراهم (همسرم) با مشکلات زمانه مدارا کن و مانند سنگ صخره باش, بدان اگرشهید شدم, زهی سعادت. در هر صورت تو راهی را که راه انقلاب حسین (ع) هست, ادامه بده و آنقدر تلاش کن تا به شهادت برسی. از مال دنیا چیزی ندارم که برایت بگذارم ولی باشرافت زیستن را به یادگار گذاشتم که تو نیز آن را ادامه دهی. اگر مردم در زیر عکس امام (ره) عکسم را جای دهید که شاید ترشحات روحانی عظیم این مرد بزرگ بر تصویرم, غبار شرف گیرد. چیزی ندارم که برای تو باقی بگذارم ولی بدان که عمری را با شرافت زیستم و در مقابل ناحق هرگز سر تعظیم فرود نیاوردم. تو چو کوه استوار باش اگر کشته شدم زهی خوشبختی، بر مرده‌ام گریه مکن شیرزن باش و مقتدر. کوله‌بارم را برگیر و بقیه را هم را ادامه ده و هیچ‌وقت راه امام را تنها مگذار.اگر همه عدول کردند تنهای تنها به راهت ادامه بده تا در این راه تو نیز به شهادت برسی. از مرگ نهراس چون ترسوها جسارت مبارزه را ندارند. در مبارزه با ضد انقلابیون (مزاحمین اسلام) در هرنوعش مبارزه کن دختر شجاع باش و امیدوارم انقلاب را یاری کنی که خدا یاری‌کنندگان را دوست دارد. ای کاش می‌توانستم آن چیز را که در قلبم هست با تو بگویم ولی زبانم یارای گفتن و یارای نوشتن را ندارد. برای رسیدن به آگاهی و شناخت قرآن بخوان، تا درفهم بدانجا برسی که شک از دل تو زد دوده شود و برای رسیدن به شهادت روزشماری کنی. در هر سنگر مبارزه مادرت را نیز همراه ببر.
 

,
,

 

,

امیداست که پرویزی، معاون سیاسی استاندار و حامیانش ذره ای غیرت و شجاعت از خود نشان داده و از نماینده ولایت در استان و مردم عذرخواهی نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه