اخبار داغ

با حضور عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع)؛

اولین دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزار می شود

اولین دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزار می شود
با همکاری انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی کشور اولین دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک، اولین دوره آموزشی یک روزه تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان با هدف گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی با کمک آگاهی بخشی عمومی و ارتقای سطح دانشی اقشار جامعه برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

جذب، آموزش، تربیت فعالان دانشگاهی به‌منظور آماد‌ه‌سازی جهت تدریس نظریه اقتصاد مقاومتی، تبلیغ و ترویج آن از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

,

در این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی برگزار می شود دکترحجت‌اله عبدالملکی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان مدرس دوره به تبیین ضرورت و اهداف، مفهوم شناسی واژگان کلیدی گفتمان اقتصاد مقاومتی، افزایش سطح سواد و مهارت‌های اقتصادی، پاسخگویی به شبهات اقتصادی و تبیین نقش اقشار گوناگون جامعه در تحقق اقتصاد مقاومتی می پردازد.

,

دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان

, دوره آموزشی تربیت مدرس اقتصاد مقاومتی در لرستان,

شرکت در این دوره برای عموم آزاد است و علاقه مندان جهت ثبت نام در این دوره می توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 3000870200 ارسال کنند همچنین جهت کسب اطلاعات بیش تر با شماره همراه  09367992464 تماس بگیرند.

,

در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره معتبر اعطا می شود، همچنین علاقه مندان می توانند در انجمن مدرسان اقتصاد مقاومتی عضو شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه