اخبار داغ

مدیرکل مدیریت بحران استان قم مطرح کرد:

استقرار نیروهای امدادی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام نوروز

استقرار نیروهای امدادی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام نوروز
مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه در ایام عید دو بالگرد در قم مستقر خواهد شد، گفت: نیروهای امدادی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ایام نوروز مستقر خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری فرهنگ نگار، محسن اوروجی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان که ظهر امروز در سالن جلسات معاونت امور زائرین استانداری قم برگزار شد، با اشاره به شروع جلسات کمیته درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم، اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی در لحظه تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران مستقر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری فرهنگ نگار,

وی افزود: نیروهای آتش نشانی بازدیدهایی را از حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برای برطرف کردم مشکلات احتمالی خواهند داشت.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه در ایام عید دو بالگرد در قم مستقر خواهد شد، گفت: قرار شده است که در ایام عید نوروز مجموعه ای از دستگاه‌های اجرایی استان همچون شهرداری در عوارضی قم تهران مستقر شوند و پلیس هم امنیت این مکان را تامین کند.

,

وی بیان داشت: در کمیته درمان ستاد تسهیلات زائران استان قم قرار شده که بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها استان لیست کشیک خود را در این ایام به کمیته ارائه دهند وهمچنین محل‌های اسکان اضطراری استان قم در ایام عید نوروز مشخص شده است تا دستگاه‌های امدادی مثل هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس در این محل‌ها استقرار پیدا کنند.

,

اوروجی با اشاره به محور قم-گرمسار ابراز داشت: جمعیت هلال احمر در این محور هم در ایام نوروز مستقر خواهندشد و از طرفی هم مشکل مخابراتی هم در این محور حل شده است.

,

وی اضافه کرد: کار احداث دوربرگردان‌های محور قم گرمسار تاکنون به دلیل شرایط جوی به پایان نرسیده است و به دنبال به پایان رساندن این پروژه تا پیش از پایان سال هستیم.

,

مدیرکل مدیریت بحران استان قم با اشاره به اینکه به دنبال جایگاهی برای نیروهای امدادی در اطراف حرم مطهر هستیم، خاطر نشان شد: در هفته های اخیر پمپ بنزین های محور گرمسار به قم هم راه اندازی شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه