اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا خبر داد :

دستگیری باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در بوئین زهرا

دستگیری باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در بوئین زهرا
فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از دستگیری دو نفر سارق و پنج مالخر در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بوئین امروز سرهنگ حسین علیان نژاد در توضیح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و شکایت شکات مراتب به صورت ویژه ای در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بوئین امروز,

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس آگاهی یکی از سارقان سابقه دار شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر و طی تحقیقات و بازجویی های بعمل آمده از سارق سابقه دار به سرقت احشام، فرش و وجه نقد از اماکن خصوصی با همدستی یک سارق دیگر اعتراف کرد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا افزود : سارق همدست نیز در یک عملیات پلیسی با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به شش فقره سرقت اماکن خصوصی و همدستی پنج نفر مالخر در این رابطه اعتراف ودر بازرسی از منزل آنان اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد.

,

سرهنگ علیان نژادی با اشاره به ارزش ۳۰۰ میلیون ریالی اموال مسروقه اضافه کرد : در این رابطه پنج مالخر و دو سارق پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

,

وی از عموم شهروندان خواست : افرادی که اموالشان به سرقت رفته می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان با ارائه مرجوعه قضایی اقدامات لازم را انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه