اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری حقوق و دستمزد کارکنان را به‌موقع پرداخت کند

شهرداری حقوق و دستمزد کارکنان را به‌موقع پرداخت کند
امینی با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال خطاب به شهرداری گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای پرداخت به‌موقع حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری انجام بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب‌نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از ظهر امروز در یک‌صد و شصت و نهمین جلسه علنی این شورا به ضرورت پیش بینی های لازم برای پرداخت به موقع حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال تأکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

رضا امینی با اشاره به تراکم عبور و مرور در روزهای آخر سال، گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای پایان دادن به اقدام های عمرانی انجام دهد و شرایط تسهیل تردد و عبور و مرور را برای شهروندان فراهم کند.

,

وی با بیان اینکه هفت اسفندماه به نام روز وکیل مدافع نام‌گذاری شده است، خاطرنشان کرد: تقریباً ۶۰ سال پیش در روز هفتم اسفند سال ۱۳۳۱ لایحه استقلال وکلا تصویب شد و هفتم اسفند به‌عنوان سالروز «استقلال کانون وکلا» نام‌گذاری شده است.

,

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در ششمین اجلاس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، گفت: قصّه‌ی پر غصّه‌ی فلسطین و اندوه جانکاه مظلومیت این ملّت صبور، بردبار و مقاوم، حقیقتاً هر انسان آزادی‌خواه و حق‌طلب و عدالت‌جو را می‌‌آزارد و درد و رنجی انبوه بر دل می‌نشاند.

,

امینی ادامه داد: کشورهای اسلامی و عربی و همه‌ی جریان‌های اسلامی و ملّی، موظّف‌اند در خدمت آرمان فلسطین قرار گیرند. حمایت از مقاومت، وظیفه‌ی همه‌ی ما است و هیچ‌کس حق ندارد در برابر کمک، از آنان انتظار ویژه‌ای داشته باشد.

,

به گزارش صاحب‌نیوز، پیش از ظهر امروز در یک‌صد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان از مدیر امور حقوقی و 23 نفر از افراد این مجموعه به مناسبت روز وکیل مدافع با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه