اخبار داغ

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس:

آنچه دارم میگذارم تا خوشحالی جوانان شهرم را ببینم

آنچه دارم میگذارم تا خوشحالی جوانان شهرم را ببینم
مدیرعامل باشگاه آذرخش بندرعباس اظهار کرد:مردم شهر بندرعباس لیاقت چندین تیم لیگ برتری را دارند نه اینکه حسرت یک تیم در لیگ برتر فوتبال یا فوتسال را بخورند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛هومن رفیعی بندری،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزش۵ با اشاره به حفظ سهمیه تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر کشور گفت:فشار روحی روانی زیادی بعد از بازی با دانشگاه آزاد تهران تحمل کردم که یکبار دیگر غیرت جوانان هرمزگانی باعث شد تا امیدم برای ماندن در لیگ برتر زنده تر از گذشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورزش۵,

رفیعی بندری با بیان اینکه حفظ کردن این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور از ده عنوان قهرمانی برایم شیرین تر است،افزود:در شرایط بحرانی مسئولیت تیم فوتسال آذرخش را پذیرفتم چرا که تیم فوتسال آذرخش از ابتدای فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کرد و همین عامل باعث نتایج ضعیف این تیم در لیگ برتر شده بود .

,

رفیعی بندری غیرت جوانان هرمزگانی را همیشه مثال زدنی دانست و گفت : از آنجایی که به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتسال باور داشتم این مسئولیت را پذیرفتم تا یکبار دیگر در کنار این جوانان بتوانیم دل بیش از هزاران نفر را با بدترین شرایط ممکن به بهترین شرایط تبدیل کنیم.

,

مدیرعامل جوان باشگاه آذرخش با بیان اینکه هر کاری برای ماندن این تیم در لیگ برتر باشد انجام خواهم داد، گفت:در این تیم چیزهای مهمی را از جمله غیرت، تعصب، تلاش، همدلی و پشتکار ر دیدم که واقعاً به بندری بودن خودم افتخار کردم و از جوانان شهرم حمایت خواهم کرد.

,

 رفیعی بندری افزود:به امید خدا در سه بازی آینده هم بهترین شرایط را برای این مجموعه فراهم خواهم کرد تا بازیکنان و کادر فنی در بهترین حالت امتیازات لازم را برای ماندن در لیگ برتر را کسب کنند.

,

وی عنوان کرد: از مسئولان، هواداران، رسانه ها و همه ی مردم شهر بندرعباس دعوت میکنم تا در سه بازی آینده با حمایتشان از این تیم ، مهره تاییدی برای ماندن تیم فوتسال آذرخش در لیگ برتر کشور بزنند.

,

تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر کشور فردا یکشنبه از ساعت ١۶ در ساری به مصاف شهروند می رود .

,

در جدول رده بندی این پیکارها تیم آذرخش با کسب ١۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه