اخبار داغ

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب در اردبیل:

مملکت با رفاه و محافظه کاری اداره نمی‌شود/ کشور امروز نیازمند ولایتمداری، انقلابی‎گری و روحیه جهادی است

مملکت با رفاه و محافظه کاری اداره نمی‌شود/ کشور امروز نیازمند ولایتمداری، انقلابی‎گری و روحیه جهادی است
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب، گفت: متأسفانه برخی افراد در اداره کشور حضور دارند که انقلابی عمل نمی‌کنند که نتیجه آن ایجاد مشکلات به ظاهر لاینحل برای کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار محمدتقی اصانلو امروز در یادواره شهدای خیبر و مدافعان حرم اردبیل در حسینیه ثارالله این شهر با بازگویی خاطراتی از شهدا و عظمت والای شهیدان تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی ایران در طول این 38 سال اوج ولایتمدری و شیعه واقعی را به نمایش گذاشته اند و اگر بخواهیم شهدایی چون برزگرها و باکری ها از ما راضی باشند باید انقلابی ماند و روحیه جهادی داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با تاکید بر اینکه مملکت ما امروز نیازمند ولایتمداری، انقلابی‎گری و روحیه جهادی است، گفت: متاسفانه بدترین معضلی که کشور ما را تهدید می‌کند معضل محافظه کاری است؛ محافظه کاری دشمنِ انقلابی‌گری و روحیه جهادی است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب، تصریح کرد: بدون رودرواسی می‌گویم برخی‌ها به راحتی از دستاوردها انقلاب می‌گذرند و نسبت به آنها بی تفاوت هستند.

,

وی اظهار داشت: برخی ها برای هرگونه مشکلی که انقلاب را تهدید می کند بدون هیچ گونه دل نگرانی چشم‌هایشان را می بندند و می‌گویند به خاطر انقلاب چشم فرو بسته ایم و یا هستند کسانی که برای نخوردن برچسبِ "شما لیاقت ندارید ، اختشاش‌گر "، در مقابل اهانت و بدگویی ها به انقلاب و آرمانها بی تفاوت می مانند، که این اصلا شایسته نیست؛ اینها محافظه کاری و مخالف روحیه جهادی است.

,

اصانلو تصریح کرد: اگربخواهیم روحیه جهادی در بین جوانان باشد باید غیر محافظه‌کارانه از انقلاب دفاع کرد و فرمایشات رهبری که «من انقلابی‌ام» در واقع برابر با همان روحیه جهادی است.

,

وی گفت: متأسفانه برخی افراد در اداره کشور حضور دارند که انقلابی عمل نمی‌کنند که نتیجه آن ایجاد مشکلات به ظاهر لاینحل برای کشور است، در حالی که این مشکلات حل شدنی است.

,

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب تاکید کرد: تنها راه نجات کشور این است که کشور را انقلابی اداره کرد، با رفاه و محافظه کاری مملکت اداره نمی شود؛ کبر فروشی، رفاه طلبی ها، من گویی ها لکه سیاهی در کارنامه روحیه جهادی است.

,

وی مشکلات امروز افغاستان، یمن، عراق را ناشی از نداشتن روحیه جهادی دانست و افزود:  اگر می خواهیم کشور ما دچار مشکلات این کشور ها نشود باید روحیه جهادی داشته باشیم.

,

اصانلو گفت: اگر از صبح تا شب در مورد شهدا بگویم باز هم حق مطلب را ادا نکرده ایم؛ برای ادای دین باید انقلابی بمانیم و روحیه جهادی داشت.

,

استان اردبیل در عملیات های بدر و خبیر  ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه