اخبار داغ

افزایش ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران تفرش

افزایش ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران تفرش
رئیس حوزه علمیه معصومیه تفرش از افزایش ظرفیت ثبت نام و پذیرش طلبه خواهر در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، حوزه علمیه خواهران تفرش در سال ۹۵ افتتاح شد و در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ تعداد ۲۰ طلبه خواهر را پذیرفته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

, ,

مرضیه مومنی رئیس حوزه علمیه معصومیه تفرش با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش طلاب خواهر در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ گفت: ظرفیت ثبت نام و پذیرش در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به ۶۰ طلبه خواهر افزایش یافته است.

,

مومنی افزود: طلبه‌های خواهر تمام وقت در تمام ایام هفته و طلبه‌های خواهر پاره وقت به صورت ۳ روز در هفته تحصیلات خود را در سطح ۲ حوزه علمیه خواهران تفرش می گذرانند.

,

وی با اشاره به آغاز ثبت نام در حوزه علمیه گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران از اوایل بهمن ماه آغاز  و تا ۱۵ اسفندماه ادامه دارد. در حال حاضر ۱۰ نفر از شهر تفرش برای ادامه تحصیل در حوزه علمیه ثبت نام کرده اند. علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به حوزه علمیه خواهران تفرش جنب مصلی ولایت مراجعه کنند. 

,

رئیس حوزه علمیه معصومیه تفرش با اشاره به وظایف طلاب خواهر، بیان کرد: یک طلبه خواهر باید جامعه خود را بشناسد و در پاسخگویی به شبهات تاثیرگذار باشد، مدافع فرهنگ و دین اسلام در جامعه خود باشد. از آنجایی که زنان نقش موثری در جامعه خود دارند، لذا تربیت طلاب خواهر تاثیر مهم و مطلوبی می تواند بر تربیت نسل‌ها و به تبع بر سطح جامعه ایفا کند.

,

مومنی حمایت از حوزه‌های علمیه را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حوزه علمیه خواهران در تفرش، به تازگی افتتاح شده و وابسته به حمایت‌های دولتی نیست، لذا حمایت‌ها مالی می‌تواند در اجرای بهتر و گسترش فعالیت‌های حوزه علمیه موثر باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه