اخبار داغ

در لاین شمالی اتوبان قزوین _ زنجان

تصادف خودروی سمند و خاور ۳ مصدوم بر جای گذاشت

تصادف خودروی سمند و خاور ۳ مصدوم بر جای گذاشت
رییس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از تصادف شدید بین خودروی سمند و خاور در در لاین شمالی اتوبان قزوین- زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر چگینی رییس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در گفتگو با شاخص اظهار کرد: پیرو اطلاع‌رسانی انجام شده به سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیقه روز سه شنبه سوم اسفندماه سال جاری، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره پنج پونک و آتش‌نشانان ایستگاه شماره چهار مینودر را به لاین شمالی اتوبان قزوین _ زنجان بعد از مجتمع آفتاب درخشان اعزام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص ,

, ,

وی بیان کرد: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی خاور پس از برخورد با قسمت عقب خودروی سمند منجر به آسیب‌دیدگی شدید این خودرو شده و همچنین خودروی خاور هم طی این حادثه واژگون می‌شود.

,

رییس ایستگاه شماره پنج سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اشاره به مصدومیت سه نفر از سرنشینان خودروی سمند گفت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله پس از رسیدن به محل با نصب علائم هشدار‌دهنده در اطراف محل حادثه و قطع جریان برق هر دو خودرو نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کرده و امکانات و تجهیزات اطفایی خود را برای مقابله با هرگونه حریق احتمالی خودروهای مذکور آماده به کار کردند.

,

, ,

چگینی در ادامه یادآور شد: مصدومان این حادثه رانندگی، قبل از رسیدن آتش‌نشانان توسط امدادگران اورژانس از خودرو خارج و به مراکز درمانی اعزام شدند.چ

,

, ,

این مسؤول در پایان افزود: آتش‌نشانان با خارج کردن خودرو از صحنه حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی به مأموریت خود پایان دادند.

,

گفتنی است، علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

,

 انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه