اخبار داغ

اندرحکایات ابتکار مخابرات بندرلنگه؛

ظروف آب معدنی جایگزین پست های به سرقت رفته تلفن+ تصاویر

ظروف آب معدنی جایگزین پست های به سرقت رفته تلفن+ تصاویر
شرکت مخابرات بندرلنگه در طرحی ابتکاری با استفاده از ظروف آب معدنی به جای پست های مخابراتی از سرقت دوباره پست تقسیم خطوط تلفن ثابت جلوگیری کرده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مروارید نیوز:  فناوری تلفن (ثابت و همراه) یکی از امکاناتی است که از سالهای دور وارد ایران شد و امروز به عنوان یک امکان ضروری در زندگی ما نقش ایفا می کند، البته در این میان با گسترش تلفن همراه، نقش تلفن ثابت روز به روز کمرنگ می شود اما هنوز نیز به عنوان یکی از ضروریات زندگی در هر خانه ای موجود بوده و همچنان ابهت گذشته خود را حفظ کرده است بطوریکه حتی قطع چندین ساعته آن ما را با مشکل مواجه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مروارید نیوز:,

 

,

این در حالیست که پدیده “کابل دزدی” سالانه چندین میلیارد تومان به مخابرات ضرر می زند و به گفته برخی کارشناسان تغییر قیمت مس در بازار به صورت مستقیم شبکه مخابرات را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب افزایش سرقت کابل های مسی می شود.

,

 

,

این سارقان که هر زمان که وضعیت جیبشان خالی باشد سراغ کابل ها می روند و شرکت مخابرات یکی از متولیان امر هستند که در راستای سرقت کابل متضرر شده اند اما در سوی دیگر هم مشترک خواهان ارائه خدمات مناسب با توجه به پرداختی قبوض ماهیانه هزینه های تلفن ثابت است.

,

 

,

به همین منظور شهروند خبرنگار مروارید نیوز در بندرکنگ با ارائه این گزارش گفت: پست تقسیم خطوط تلفن ثابت که در سال های قبل در بندرکنگ به سرقت رفتند حال روز خوشی ندارند و بعد از گذشت چندین سال شرکت مخابرات بندرلنگه تمایلی به جایگزین این پست ها ندارد و با یک روش ابتکاری که موجب قطعی مکرر خطوط می شود روزش را شب کرده است.

,

 

,

تصاویری که در ادامه مشاهده می کنید طرح ابتکاری شرکت مخابرات بندرلنگه است که احتمالا با این روش از سرقت دوباره پست تقسیم خطوط تلفن ثابت جلوگیری کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه