اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل:

آثار نورانی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و رفع مشکلات مردم دیده خواهد شد/ شیوه فعالیت جبهه، مشارکت و مشورت است

آثار نورانی تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری و رفع مشکلات مردم دیده خواهد شد/ شیوه فعالیت جبهه، مشارکت و مشورت است
عشرت شایق گفت: هدف نیروهای انقلابی از برگزاری نخستین مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، فراهم کردن این وحدت بزرگ می باشد که ان شالله به این هدف نیز نایل خواهیم آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به برگزاری امروز نخستین مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از ابتدا وحدت و همدلی سبب پیروزی های بزرگ و انقلاب های بزرگ شده است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز تجلی واضح از این همدلی و وحدت بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

وی ادامه داد: هدف نیروهای انقلابی از برگزاری نخستین مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، فراهم کردن این وحدت بزرگ می باشد که ان شالله به این هدف نیز نایل خواهیم آمد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی و بین‌الملل در ادامه سخنان خود در مورد ساز و کار جبهه مردمی نیروهای انقلاب، تشریح کرد: شیوه این جبهه مشارکتی و مشورتی است، همان شیوه ای که در قرآن کریم آمده است.

,

وی با اشاره به سهم ۳۰ درصدی بانوان در مجمع امروز که هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: این نگاه می تواند نوید یک تحول اسای را بدهد که خود را از شعار دور کرده و حضور بانوان در عرصه ها را به منصه ظهور رسانده است.

,

شایق در پایان ابراز امیدواری کرد: با اتحاد و همدلی که در این مجمع شکل خواهد گرفت، می توانیم آثار درخشانی از آن را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در راستای آن در حل مشکلات مردم ببینیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه