اخبار داغ

همایش پیشگیری از اعتیاد در شهر حمیدیه برگزار شد

همایش پیشگیری از اعتیاد در شهر حمیدیه برگزار شد
همایش پیشگیری از اعتیاد به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سوسنگرد نیوز :همایش پیشگیری از اعتیاد روز شنبه به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سوسنگرد نیوز :همایش پیشگیری از اعتیاد روز شنبه به همت موسسه مردم نهاد سنا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد شهر حمیدیه برگزار شد., سوسنگرد نیوز,

جبار رافع نژاد در گفتگو با سوسنگرد نیوز با اشاره به اهمیت این همایش گفت : این همایش به  منظور پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر انجام شد.

,

وی افزود : این همایش با همکاری فرمانداری ، اداره بهداشت و بهزیستی وسازمان مردم نهاد سنا خوزستان برگزار شد

,

رافع نژاد در ادامه اضافه کرد : مدت چهار سال است که فعالیت مردم نهادی داریم، که هم اکنون هم در حال انجام کار هستند و 8 تیم می باشند که در محله ها در حال فعالیت اند و مردم اکثر کارهای مقابله با اعتیاد را در این بخش ها انجام می دهند.

,

مسئول موسسه مردم نهاد سنا بیان کرد : امروز هم همایشی ترتیب دادیم که داوطلبان خودمون و مردمی که واقعا آسیب دیده از اعتیاد هستند ، در سالن ارشاد حمیدیه برگزار شد که انشالله  قابل قبول شرکت کنندگان قرار گرفته شده باشد .

,

جبار رافع نژاد در پایان گفت : تشکرو قدردانی از همه اداراتی که  در برگزاری این همایش با ما همکاری لازم را انجام دادند  و به ما لطف کردند که توانستیم در این مانور در هفته اعتیاد همایشی را در این شهرستان برگزار کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

 

, ,

 

, ,

 

, ,

, ,

, ,

 

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه