اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی چگنی مطرح کرد:

کشت مکانیزه چهار هزار و 760 هکتار گندم و جو در چگنی

کشت مکانیزه چهار هزار و 760 هکتار گندم و جو در چگنی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چگنی گفت: چهار هزار و 760 هکتار گندم و جو بصورت مکانیزه در چگنی کشت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرچگنی؛ خداداد مرادی به کشت گندم و جو امسال در شهرستان چگنی اشاره کرد و بیان داشت: امسال پنج هزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان چگنی زیر کشت محصول گندم رفته که 500 هکتار آن بصورت آبی و پنج هزار هکتار دیم کشت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرچگنی,

وی در خصوص کشت محصول جو گفت: ده هزار و 100 هکتار از اراضی این شهرستان به کشت محصول جو اختصاص یافته که 100 هکتار آن آبی و ده هزار هکتار بصورت دیم کشت شده است.

,

مدیر جهاد کشاورزی چگنی با بیان اینکه از گندم و جو کشت شده امسال در شهرستان چگنی، چهار هزار و 760 هکتار بصورت مکانیزه کشت شده است تاکید کرد: از این میزان 210 هکتار گندم آبی، یک هزار و 700 هکتار گندم دیم و 2850 هکتار جو بصورت مکانیزه کشت شده است.

,

مرادی گفت: امسال 97 هکتار از اراضی شهرستان چگنی به کشت محصول کلزا اختصاص یافت که 20 هکتار آن به دلیل یخ زدگی از بین رفته است.

,

وی با تاکید بر اینکه کل اراضی آبی شهرستان چگنی هفت هزار هکتار است، بیان داشت: پنج هزار و 500 هکتار از این اراضی اختصاص به زراعت و یک هزار و 500 هکتار باغ است.

,

مدیر جهاد کشاورزی چگنی با اشاره به بیشترین محصولاتی که مستعد کاشت در شهرستان چگنی هستند، گفت: به دلیل اینکه اکثر اراضی شهرستان چگنی دیم هستند، بیشتر مستعد کاشت گندم و جو می باشد و کاشت این محصولات آبان ماه هر سال انجام شده و در خرداد ماه برداشت می شوند.

,

وی یادآور شد: گندم، جو و نخود کشت های پاییزه و برنج کشت بهاره در این شهرستان است که در خرداد کشت شده و در نیمه اول مهر برداشت می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه