اخبار داغ

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی؛

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت اهل بیت(ع) است

اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی از برکت اهل بیت(ع) است
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی ابوموسی با بیان اینکه رمز موفقیت و اقتدار نظام اسلامی از برکت اهل بیت(ع) و وجود ولایت است؛ اظهار کرد: ایام فاطمیه نمونه‌ ای از تجدید بیعت با ولایت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی  در جلسه کمیته فرهنگی این شهرستان با محوریت برگزاری مراسم ایام فاطمیه گفت: مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین وظیفه ما در این ایام زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی ،ذکر مصیبت‌ها و مشکلاتی است که بر اهل بیت(ع) وارد شده و به این ارزش‌ها اهمیت بیشتری داده و حرمت این ایام بیشتر نگه داشته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , نافذ آنلاین, ،, حجت الاسلام شیرزاد حسنی سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ابوموسی  در جلسه کمیته فرهنگی این شهرستان با محوریت برگزاری مراسم ایام فاطمیه گفت: مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین وظیفه ما در این ایام زنده نگهداشتن فرهنگ فاطمی ،ذکر مصیبت‌ها و مشکلاتی است که بر اهل بیت(ع) وارد شده و به این ارزش‌ها اهمیت بیشتری داده و حرمت این ایام بیشتر نگه داشته شود.,

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی ابوموسی با بیان اینکه رمز موفقیت و اقتدار نظام اسلامی از برکت اهل بیت(ع) و وجود ولایت است؛ اظهار کرد: ایام فاطمیه نمونه‌ ای از تجدید بیعت با ولایت است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته از وجود نبوت و امامت اهل بیت(ع) است.

,

حسنی با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه؛ افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) اولین شهید مدافع ولایت بود که جان خود را در راه حفظ ولایت و تفکر اسلام ناب محمدی(ص) فدا کرد.

,

وی حضرت زهرا (س) را مایه افتخار و بالندگی شیعیان دانست و عنوان کرد: اخلاق، رفتار، سبک زندگی، عبادت و بندگی و شیوه ارتباط ایشان با مردم و خویشاوندن، الگو و سرمشقی بزرگ و سعادت ‌آفرین برای تمام شیعیان و جامعه بشری است.

,

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی ابوموسی حضرت فاطمه زهرا(س) را شخصیتی برجسته، فرهیخته و الگو برای زن و مرد در تمام طول تاریخ بشری عنوان کرد و افزود: مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا(س) به قدری بالا است که خشنودی حضرت زهرا(س) موجب خشنودی خداوند و خشم و غضب آن حضرت موجب خشم و غضب خداوند است.

,

وی بر برگزاری باشکوه مراسم فاطمیه تاکید کرد و گفت: در این ایام و در شرایطی که دشمن به دنبال اختلاف افکنی است، باید مراقب باشیم سخنان تحریک آمیز بیان نکنیم تا انسجام مسلمانان حفظ شود.

,

وی نسبت به برگزاری برنامه های سخنرانی و عزاداری به منظور نشر معارف گرانقدر و والای اهل بیت علیهم السلام تاکید کرد و افزود: سخنرانان و مداحان در باب شخصیت حضرت زهرا(س) و ترویج سیره فاطمی و سبک زندگی فاطمی اهتمام ویژه داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه