اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی :

تقویت پایگاه های امدادی و کمپ های امداد و نجارت در گرمسار

تقویت پایگاه های امدادی و کمپ های امداد و نجارت در گرمسار
نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس گفت: کمپ های ویژه امداد و نجات به جهت نزدیکی به تهران و بستر های جاده ای پر تردد در مسیر گرمسار در نقاط مختلف این شهرستان ایجاد خواهد شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه بررسی مشکلات حوزه هلال احمر شهرستان های گرمسارو ارادان با حضور نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین , .,

غلامرضا کاتب ؛ نماینده مردم شهرستان های گرمسارو آرادان در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: تقویت پایگاه های امداد و نجات در  دو شهرستان گرمسارو ارادان برای خدمات رسانی به موقع به حوادث جاده ای به لحاظ بعد مسافت و ترافیک سنگین لازم و ضروری است .
کاتب در ادامه از امادگی برای اجرای ماموریت های امدادی پایگاه امداد جاده منطقه ایوان کی تا پایان سال خبردادو گفت: گرمسار به دلیل نزدیکی به پایتخت بهترین مکان برای برنامه ریزی در جهت  امداد رسانی به مواقع بحرانی درکشور  است پس باید مسئولان به این موضوع توجه ویژه نمایند .

, .,
, .,

وی در ادامه از تدابیر ویژه مجلس در تقویت حوزه های خدمات رسانی امدادی همچون هلا احمر تاکید کردو  اظهارداشت: هلال احمر توانسته است  در ماموریت های پیش روی خود  موفقیت های خوبی داشته باشد  و مجلس و دولت نیز در این بعد به دنبال تقویت این سازمان امدادی و حساس و مهم در کشور است 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه