اخبار داغ

فرماندار مبارکه خبر داد:

کاهش آمار تصادفات مبارکه نسبت به سال های اخیر

کاهش آمار تصادفات مبارکه نسبت به سال های اخیر
ذاکری در همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن گفت: آمار تصادفات در شهرستان مبارکه نسبت به سال های گذشته کاهش پیدا کرده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا، همایش فرهنگی آموزشی یاوران راه ایمن امروز در سالن خلیج فارس مبارکه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه نا,

فرهنگ و آگاه سازی مردم یکی از دغدغه های کارگزاران است

, فرهنگ و آگاه سازی مردم یکی از دغدغه های کارگزاران است,

فرماندار شهرستان مبارکه در این همایش ضمن تشکر از فرمانده راهور و فرمانده انتظامی شهرستان برای کاهش آمار تصادفات در سال ۹۴ تصریح کرد: شهرستان مبارکه کاهش بسزایی در آمار تصادفات در سال های اخیر داشته و امیدواریم همچنان شاهد کاهش این آمار در ایام نوروز و تابستان نیز باشیم.

,

علی اصغر ذاکری با اشاره به شعار دولت در حوزه حمل و نقل «جاده،خودرو و راننده» اشاره کرد و گفت: آنچه برای کار گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی مهم است ایجاد بستری ایمن و سلامت در جامعه است.

,

وی با اشاره به اقدامات دولت برای کاهش تلفات جاده ای و ایمن سازی راه ها، افزود: تشکیل کمیسیون راه ها برای اولین بار در راه و شهرسازی، ایجاد سند راهبردی ملی ایمنی راه های کشور، راه اندازی سامانه جامع ثبت سوانح حمل و نقل جهت رفع بحران، تشکیل دو مرکز اورژانس ملی بین راه در شهرستان و … از جمله این اقدامات است.

,

فرماندار مبارکه هدف از برگزاری این همایش را آگاه سازی مردم عنوان و خاطرنشان کرد: آن چیزی که اقدامات کارگزاران در حوزه حمل و نقل را عملیاتی می کند همکاری مردم و رانندگان در بحث ایمن سازی جاده ها و راه ها است.

,

انسان دوستی و کمک به همنوع یکی از مهم ترین راهکارهای اسلام است

, انسان دوستی و کمک به همنوع یکی از مهم ترین راهکارهای اسلام است,

امام جمعه مبارکه ضمن تشکر از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در همایش یاوران راه ایمن گفت: بعد از پیدا شدن تکنولوژی توسط بشر علاوه بر پیشبرد عملکردهای روزانه، آسیب های شدیدی را نیز دربر دارد که آمار بدست آمده در خصوص تلفات جاده ای هر ۳۰ دقیقه یک نفر کشته می شود که این خود سبب خساراتی بسیار زیاد است.

,

حجت الاسلام و المسلمین محمدی افزود: بیش از ۷۰درصد عوامل تصادفات انسانی است که این تلفات بیشتر از سرپرست خانوار ها است که کل خانواده را درگیر این معضل می کند.

,

وی تصریح کرد: در سوره مائده آیه ۳۲ آمده که اگر یک نفر را از مرگ نجات دهید انگار که کل انسان ها را نجات داده ای، انسان دوستی و کمک به همنوع یکی از مهم ترین راهکارهای دین اسلام است.

,

امام جمعه مبارکه بیان کرد: این تلفات ناشی از تصادفات برابری دارد با شهدا و کشته شدگان ۸ سال دفاع مقدس، فرهنگ سازی رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی باید توسط افراد تاثیر گذار در جامعه صورت گیرد.

,

مشکلات که برای فردی در تصادفات ایجاد می شود کل جامعه را در بر می گیرد

, مشکلات که برای فردی در تصادفات ایجاد می شود کل جامعه را در بر می گیرد,

مدیر کل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در خصوص آمار بالای تلفات جاده ای گفت: کشته های جاده با شهدای جنگ تحمیلی برابری دارد و بیشتر این افراد نیروهای موثرند که می توانند در آینده به جامعه خدمت کنند که اکثریت جوان هستند واکثرا نیز از خانواده های سطح پایین جامعه می باشند.

,

داریوش امانی اظهار کرد: مشکلات و معضلاتی که برای فردی در تصادفات ایجاد می شود کل جامعه را در بر می گیرد.

,

وی اضافه کرد: هزینه های گزافی را باید برای حوادث و تلفات جاده ای پرداخت کرد، بنابراین هر فرد و هر شخص تاثیر گزار در جامعه موظف است فرهنگ سازی را یک امر مهم در کار های روز مره خود برای کاهش تلفات در جامعه بداند.

, ,
 
,
 
,
,
3
,
3
, 3, 3,
,
,
 
,
 
,
,
6
,
6
, 6, 6,
,
7
,
7
, 7, 7,
,
 
,
 
,
,
9
,
9
, 9, 9,
,
10
,
10
, 10, 10,
11
,
11
, 11, 11,
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه