اخبار داغ

پنجمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان سمنان در گرمسار

پنجمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان سمنان در گرمسار
پنجمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان سمنان در گرمسار با حضور هنرمندان بومی منطقه آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین عصر امروز با حضور هنرمندان استان پنجمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان سمنان به مدت 2 روز در شهر گرمسار کلید خورد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

مصطفی حسینی مسئول جشنواره تئاتر سوره ماه  استان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گرمسار آنلاین با اعلا این مطلب که این جشنواره  پنجمین ایستگاه خود را در شهر گرمسار  برگزار خواهد کردو  گفت:پنجمین جشنواره تئاتر سوره ماه استان سمنان در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی با تأکید بر سه اصل مهم دانش،اخلاق و ایمان و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند، با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» به میزبانی شهر گرمسار برگزار شد .

, .,

حسینی در ادامه با اشاره به اینکه استقبال هنرمندان استانی برای ورود  به بخش نمایشی تئاتر سوره ماه  استان بسیار کیفی تر بوده است افزود:در  مرحله اول این جشنواره طی یک فراخوان بیش از 31 اثر به دبیرخانه ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

,

مسئول جشنواره تئاتر سوره ماه استان در ادامه افزود:
۱۹ نمایشنامه از شهرستان سمنان، شش نمایشنامه از سرخه، پنج نمایشنامه از گرمسار و یک نمایشنامه نیز از مهدیشهر به مرحله بازبینی دبیرخانه پنجمین جشنواره استانی تئاتر سوره ماه گرمسار رسید .

,
,

وی در ادامه اظهارداشت: از این تعداد تنها 9  اثر از شهرستان های گرمسار ، سرخه وسمنان به مرحله اجرا و نهایی برای اجرا نهایی وارد شدند که طی مدت دو روز در  دو سالن بهار و خورشید تابان گرمسار صبح و عصر به اجرای زنده  خواهند پرداخت .

,

 حسینی در ادامه زا رایگان بودن بازدید این جشنواره خبردادو افزود: اختتامیه این جشنواره  عصر 8 اسفند ماه با انتخاب برترین های  نمایش ها، کارگردان ها، بازیگران  خانم و مرد این جشنواره خواهد بود .

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه