اخبار داغ

رئیس شورای شهر بادرود خبر داد:

نمایشگاه بهاره بادرود تا ۱۵ اسفند به فعالیت خود ادامه می دهد

نمایشگاه بهاره بادرود تا ۱۵ اسفند به فعالیت خود ادامه می دهد
میرزائیان گفت: در این نمایشگاه فروشندگان بومی بادرود و تولید کنندگان عمده پوشاک، کیف و کفش و سایر اصناف محصولات خود را ۲۵ درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز رئیس شورای شهر بادرود از برپایی نمایشگاه بهاره به منظور رفاه حال مردم و خرید شبد عید و نوروز در بادرود خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

حسین میرزائیان با بیان این که برپایی این نمایشگاه طبق مصوبه شورای شهر بادرود بوده است، افزود: نمایشگاه بهاره از پنجم اسفندماه به‌ صورت رسمی با ۱۰۰ غرفه فروش انواع لباس، کیف و کفش، مواد غذایی، آجیل و خشکبار مواد بهداشتی و شوینده فعالیت خود را در جنب پارک شهر آغاز کرده است.

,

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه فروشندگان بومی بادرود و تولید کنندگان عمده پوشاک، کیف و کفش و سایر اصناف محصولات خود را ۲۵ درصد ارزان‌تر از بازار به مردم عرضه می کنند.

,

رئیس شورای شهر بادرود با بیان این که این نمایشگاه تا پانزدهم اسفندماه به فعالیت خود ادامه می دهد، گفت: به‌ منظور دسترسی آسان و رفاه حال مردم بخش و به خصوص مردم شهر بادرود در سرما و گرما با اجرای طرح ساخت سوله بازار روز در محل چهارشنبه‌ بازار بادرود موافقت شد.

,

وی تصریح کرد: بودجه شورای شهر به شهرداری در خصوص ساخت سوله بازار روز مصوب شده و برای ساخت این سوله در سال آینده حدود یک میلیارد ریال بودجه پیش‌بینی‌ شده است.

,

وی با بیان این که این سوله به منظور جلوگیری از آلودگی ناشی از گردوخاک، سرما و گرما ساخته می‌شود خاطر نشان کرد: این سالن ظرفیت برگزاری نمایشگاه اختصاصی کالا و برپایی نمایشگاه‌ های فصلی را نیز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه