اخبار داغ

رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان تهران مطرح کرد؛

جانمایی مجدد کسبه پلاسکو در نور کلید خورد

جانمایی مجدد کسبه پلاسکو در نور کلید خورد
رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان تهران گفت: بعد از اعتراض‌های مکرر کسبه پلاسکو در نحوه استقرار در مجتمع نور، برنامه جانمایی مجدد کسبه پلاسکو در نور آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی درودیان در خصوص آخرین برنامه‌های اجرایی در خصوص کسبه پلاسکو گفت: برخی از کسبه نسبت به جانمایی خود در مجتمع نور معترض بودند، همین موضوع باعث شد تا یکبار دیگر تصمیم بگیریم نسبت به جانمایی این کسبه در مجتمع نور اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برنامه جانمایی در مجتمع نیاز به چینش مجدد کسبه پلاسکو، در کل ساختمان تجاری نور دارد. به همین علت این فرایند تا استقرار مجدد کسبه در کل طبقات ساختمان ادامه خواهد یافت.

,

درودیان اعلام کرد: در جانمایی مجدد کسبه در ساختمان تجاری نور تا امروز تکلیف کسبه طبقه همکف مشخص شده است و کار جانمایی این بخش به اتمام رسیده است.

,

رییس اتحادیه پیراهن دوزان تهران با بیان اینکه مجتمع نور تا قبل از استقرار کسبه پلاسکو، رونقی نداشت رفتار برخی از کسبه قدیمی مجتمع نور را در خصوص بالابردن قیمت اجاره غیرمنطقی دانست و تاکید کرد: کسبه مجتمع نور همکاری لازم را با اتاق اصناف در خصوص استقرار کسبه ساختمان پلاسکو انجام نمی دهند. برخی از کسبه قدیمی نور با وجود اینکه قصد دارند مغازه خود را اجاره دهند ولی حاضر نیستند این مغازه ها از طریق اتاق اصناف به کسبه پلاسکو اجاره داده شود. 

,

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار اقتصاد آنلاین مبنی بر اینکه وضعیت مستاجران ساختمان پلاسکو چگونه است، خاطرنشان کرد: مستاجران ساختمان پلاسکو هم در صورتی که صاحبان مغازه مجتمع نور قصد اجاره دادن مغازه های خود را داشته باشند، در این ساختمان مستقر خواهند شد. البته مستاجران می توانند خودشان هم با صاحب ملک مجتمع نور رایزنی کنند. اما در خصوص وام تصویب شده در دولت امکان پرداخت وام به کسانی که قراردادهای آنها در ساختمان پلاسکو مشکل حقوقی دارد کاری نمی توان انجام داد و وام 300 میلیون تومانی شامل حال این افراد نمی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه