اخبار داغ

عرضه ۵ هزار تن برنج و ۳۹۳ تن شکر با نرخ مصوب در استان تهران

عرضه ۵ هزار تن برنج و ۳۹۳ تن شکر با نرخ مصوب در استان تهران
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه پنج هزار تن برنج هندی و 393 تن شکر با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از ایرنا، علی اشرف منصوری، افزود: هر کیسه 10 کیلوگرمی برنج هندی با قیمت خرده فروشی 38 هزار تومان عرضه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

  وی گفت: تاکنون یک هزار و 800 فقره حواله برنج از سوی سازمان جهاد کشاورزی صادر شده و صدور حواله سه هزار و 200 تن دیگر باقی مانده است.

,

منصوری با ابراز نگرانی نسبت به سوء استفاده احتمالی برخی سودجویان از حواله های صادر شده برنج افزود: با توجه به اختلاف معنادار قیمت برنج حواله ای با بازار و امکان سوء استفاده برخی سودجویان لازم است نظارت بیشتری در این خصوص از سوی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اتاق اصناف و سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده انجام شود.

,

وی با بیان اینکه 393 تن شکر در استان تهران ذخیره شده گفت: محدودیتی برای عرضه شکر در استان وجود ندارد.

,

*عرضه پنج هزار تنی سیب و پرتقال شب عید در میادین میوه و تره بار 

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره روند عرضه و ذخیره سازی سیب و پرتقال شب عید عنوان کرد: تاکنون 3 هزار و 500 تن پرتقال مرغوب تامسون شمال از کل سهمیه تعیین شده استان تهران خرید، حمل و ذخیره سازی شده و مابقی نیاز، نیز درحال انتقال و ذخیره سازی است.

,

منصوری خاطرنشان کرد: با ذخیره سازی و عرضه یک هزار و 500 تن سیب نیز کل تعهد سازمان تعاون روستایی استان در خصوص تامین و ذخیره سازی سیب محقق شده است.

,

وی تاکید کرد: قیمت سیب و پرتقال براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت و ده درصد زیرقیمت میوه مشابه در بازار در میادین میوه وتره بار از ابتدای اسفند ماه در حال عرضه است.

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: مباشر توزیع میوه شب عید درسطح خرد، سازمان میادین میوه و تره بارشهرداری تهران به همراه اتحادیه میوه و سبزی هستند.

,

به گفته منصوری، کالاهای ضروری مردم شامل برنج، شکر، گوشت، مرغ و سیب و پرتقال با نرخ های دولتی در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف در سطح استان توزیع می شود. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه