اخبار داغ

مدیر اوقاف و امور خیریه زیرکوه خبرداد:

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در بقاع متبرکه زیرکوه

برگزاری همایش رهروان یاس نبوی در بقاع متبرکه زیرکوه
مدیر اوقاف و امور خیریه زیرکوه گفت: همزمان با دهه دوم فاطمیه(س) همایش رهروان یاس نبوی در بقاع متبرکه زیرکوه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حسین رحیمی در گفت و گو با زیرکوه نیوز،اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) بزرگ بانویی است که آیینه تمام نمای پیامبر اسلام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیرکوه نیوز,

وی با اشاره به اهمیت عزاداری در ایام شهادت این بانوی بزرگوار، افزود: عزاداری در ایام فاطمیه(س) همانند ایام محرم و صفر، پایه‌های دین را استحکام می‌بخشد و چه بهتر که مراسمات عزاداری در مساجد و اماکن متبرکه و مقدسه باشد.

,

وی ادامه داد: طرح سوگواری یاس نبوی هرساله همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از سوی اداره اوقاف در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

,

مدیر اوقاف و امور خیریه زیرکوه بیان داشت: ویژه‌برنامه سوگواره یاس نبوی امسال در سه بقعه متبرکه شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود.

,

حجت‌الاسلام رحیمی با اشاره به برگزاری این سوگواره در امامزاده داوود(ع) کلاته‌مزار، مسجدالنور پیشبر و بقعه مبارکه سعدالله‌بن موسی‌الکاظم(ع) این شهرستان برگزار می‌شود، ادامه داد: این مراسم از هفتم تا سیزدهم اسفندماه برگزار می‌شود.

,

وی از ایراد سخنرانی سه مبلغ اعزامی از قم و دو مبلغ بومی در ساعات مختلف این ایام در زیرکوه خبر داد.

,

مدیر اوقاف و امور خیریه زیرکوه گفت: در خلال برگزاری این سوگواره، همایش رهروان یاس نبوی، برپایی خیمه معرفت و قرائت زیارتنامه فدکیه و خطبه حضرت زهرا(س) در دو بقعه مسجدالنور پیشبر و سعدالله‌بن موسی‌الکاظم برگزار خواهد شد.

,

رحیمی تصریح کرد: همچنین غرفه مشاوره وقف در این ایام در بقعه متبرکه امامزاده سعدالله‌بن موسی‌الکاظم برپا و مراجعین می‌توانند از مشاوره‌های کارشناسان این اداره در زمینه وقف بهره‌مند شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین عزاداران در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) میهمان سفره بابرکت آن حضرت در مسجد النور این شهرستان خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه